23 Nisan Ruhu[Cointurk 26.projesi]+[pinkoflife#5864]

in #cointurk6 years ago

23-nisan-kutlu-olsun-10719.jpg

Sevgili steemit dostlarım,

Bugün 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı. Her sene ülkemizde coşkuyla kutlanan bayramımıza,3 yaşında oğlumla katıldım bugün. Benimde hafızamda şimdilerde gülümseyerek andığım bir anım geldi aklıma ve sizlerle paylaşmak istedim.

1997 yılında ilkokul eğitimimi alırken sınıf öğretmenimiz geçit töreni için seçmeler yaptı. Her etkinliğe katılmak isteyen ben, yine başardım ve katıldım. Görevim geçitte en önde yer alan bayrağı tutmaktı. Birkaç gün öncesinde provalar başlamıştı fakat bayrak yerine bir tane çubuk tutarak yapmıştık provaları.

Her şey hazır ve tören günü geldi...

İlk kez elime aldığım bayrak biraz ağırdı ama tutabilirim diye düşündüm.Geçit töreni başladı ve protokol önünden geçerken bayrağı düşürdüm kendimle birlikte!! Daha fazla dayanamadım :(Günlerce ağladığımı hatırlıyorum. Nerden bilebilirdim ki şimdi gülümseyerek anacağımı:)

Bayramımız kutlu olsun. Çocuklarımızın aydınlık geleceklere uyanmaları için onlara milli duygularımızı aşılamak en çok anne babalara düşüyor. Oğlumuzun atamızın izinden gitmesi, vatan sevgisi kazanması,vatanımız uğruna verilen canların değerini anlaması için elimizden geleni yapacağız.

resim kaynağı

Sort:  

Dün denk gelmiştim.

Dostoyevski; "Sağlam çocuklar yetiştirmek, bozulmuş yetişkinleri düzeltmekten kolaydır...”

Teşekkürler.

23 nisan anınızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim 😊
Bazen oluyor öyle terslikler ama bakın şimdi birer anı oldular.
Yazınızı beğendim @trlistede önermek isterdim ama Curation trail de olmadığınız için@trliste de öneremedim malesef.
Bir de tr tagının yükselmesi ve Türk topluluğu olarak gelişebilmemiz için tr tagını yükseltmemiz gerekiyor ve trliste de seçilmeniz ya da önerilmeniz için tr tagını en başa alırsanız güzel olur 😄

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00