Ne yapmaktan hoşlanırım? [Cointurk 14.projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk6 years ago

Merhabalar, yazılarımızdan gelen kazancı power up yaptığımız ikinci cointurk projesi olacak bu. Bu posttan elde ettiğim kazancı da power up yapacağım. İlkinde kendimi tanıtmış ve Steemit ile nasıl tanıştığımı anlatmıştım (bknz: https://steemit.com/busy/@pinkie/steemit-ile-nasil-tanistim) Bu yazımın bir devamı olarak, hobilerimden bahsetmek istiyorum. Bunların arasında birinci sırada çizim yapmak geliyor. Boş zamanım olmasa bile vakit ayırıp oraya buraya çizdiğim oluyor bazen. Her ne kadar amatör de olsam fotoğraf çekmeyi seviyorum. Onun dışında yazı yazmak, gezmek tozmak gibi klasik hobilerim var. Ama en önemlisi çizim ve bu konuda kendimi geliştirmek istiyorum. Gördüğüm her şey ilham kaynağım olabilir. Bunu da fazlasıyla okumaya borçluyum sanırım.
İşte çizimlerimden bazıları:
IMG-3518.JPG

IMG-3536.JPG

unnamed.jpg

IMG-3537.JPG

Sort:  

Cizim kaliten takdire sayan :)

teşekkürler :)

Gayet iyi , beğendim :)

teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61672.72
ETH 2996.85
USDT 1.00
SBD 3.78