STEEMIT ONCESI VE SONRASI [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

50 (1).jpg
Kusadasi projesinden bir hafta önce steemitteki ilk ayım ile ilgili paylaşım yapmıştım.Artıları,eksileri,bot ve delegasyon olayları vs şeklinde sonraki aylarda da aynı şekilde izlediğim yolları ve kazancımı paylaşacaktım.2.ayım henüz bitmemesine rağmen kısa da olsa bir şeyler paylaşma fırsatım olacak. Steemiti öğrenmeden önce de çok fazla sosyal medyada vakit harcamıyordum.Sadece komik videolar vs için instagramda takip ettiğim birkaç sayfaya bakıyordum.Genelde telefonda travian ,simcity,satranç tarzı oyunlar oynuyordum.Steemit öğrendikten sonra genel işleyiş ve mantığı üzerine çok fazla araştırma yaptım.Zaten zamanımın büyük kısmını bu aldı.Bir çok hesabı inceledim.History kısmında neler yapıyorlar analiz ettim.Hala da analiz etmeye devam ediyorum.Steemiti öğrendikten sonra günlük bir iki post paylaşmaya gayret gösterdim.Hala da aynı şekilde devam ediyorum.Oy gücüm şu an yok denecek kadar az.Yine de beğeni sayısını arttırmak için oylarımın tümünü kullanıyorum.Hatta aştığım zamanlarda oluyor.Sonra toparlansın diye bekliyorum.(acemilik olur o kadar ).Çok kapsamlı paylaşımlara henüz başlamadım.Nedeni de paylaşımlarımın mesleki paylaşım olması ve birçok kişi tarafından faydalanmasına rağmen oy alamayacak olması.Sanatçının eserlerini doğru zamanda sunması gibi.Sanat toplum için ama burdaki paylaşımlarda harcanan emek olduğu için bir şeyler kazanmak istiyor insan.Düşük rakamlara da morali bozulup soğuyor.Çünkü steemit platformunda 7 günlük periyot sonrasında bir şey kazanamıyorsunuz.Yani geçen ay şöyle bir şey yaptım kalıcı eser olarak kalsın burdan iyi kazanırım olayı yok.Tüketim toplumu gibi.Belki de mantığının böyle olması istenmiştir.Üretmeye sürekli seni teşvik ediyor.O yüzden seri üretim mantığında en kalitelisi değil makul kalitede sürekli düzgün ürün,paylaşım üretmeye insanı teşvik ediyor.Önceki hafta paylaştığım link : https://steemit.com/tr/@pepegusi/steemit-yeni-baslayanlar-icin-steemite-for-new-starters okuyup faydalanabilirsiniz.Son olarak da steemit öncesi ve sonrası kısmını değerlendirmek gerekirse deli paralar kazanmadık.Ama ufakta olsa bir platform oluşturduk.Steemit Bursa diye bu platformda arkadaşlarla buluşup kahve içme fırsatımızda oldu.Mesleki olarak birşeyler de paylaştık.PAylaşmaya da devam ederiz.Online oyun oynar gibi arada giriyoruz post paylaşıyoruz lwl alıyoruz,item alıyoruz vs yapıyoruz :)
Okuyup zaman ayırdığınız için teşekkürler

Sort:  

cool post! Thank you for sharing5d16f2c023b8668b384dc2e665649f39.png

Very Cool post ... thanks for Sharing.... I vote your post.. Please same to you..
https://steemit.com/movie-news/@aponkl/ranveer-singh-s-monday-inspiration-pic-is-breaking-the-internet

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64629.11
ETH 2670.11
USDT 1.00
SBD 2.81