23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı [Cointurk 26. Projesi] [furkanalpaslan#4581]

in #cointurk6 years ago

Sevgili kusadası ailesi bu yazımda size 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nda yaşadığım güzel bir kaç anımdan söz etmek isterim.

Yıllar öncesine gidecek olursak ilköğretim ve lise hayatım boyunca birçok etkinliğe katılmıştım. Gerek sesimin şiir okumaya yatkın olması gerekse atletik açıdan yetenekli bir vücuda sahip olmam bu tarz etkinliklere çağırılmama sebebiyet oluyordu. İlk kutlamam yine 23 Nisan'da Türkçe hocamızın benim sesimi beğenmesi ama yedek olmam gerektiğini söylemesiyle başladı. Bende rahat olduğum için hiç hazırlanmamıştım. Aksilikte bu ya asıl öğrenci o gün gelmemişti. Benim üstümde ki rahatlık bir anda bozuldu yerini stres ve heyecan aldı. Korkudan sahneye çıkmaktan vazgeçip kaçmıştım. Sonrasında törene kim çıktı gerçekten bilmiyorum. Ama şükür ki bana da hesap soran olmadı.

Ondan sonra ki yıllar da statlarda pankart kaldırma, sahada jimnastik gösterileri gibi bir çok etkinliğe katıldım. Yaptığımız şekilleri bize fotoğrafla gösterdiklerinde şaşkınlığımı gizleyemiyordum. Hayranlık bende daha çok bu işleri yapma hevesi oluşturuyordu. Bu heyecanla lise hayatımın sonuna kadar katılabildiğim her etklinliğe katıldım. Yani kötü deneyimler bazen kötü senaryolarlar devam etmeyebiliyor.

Bu yazılık benden bu kadar kusadasi ailesi. Başka bir yazı da tekrar buluşmak üzere...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60122.55
ETH 3199.29
USDT 1.00
SBD 2.43