CPXTURK Borsası Steem ve Sbd’yi Borsalarına Ekleyeceğini Söylüyor.

in #cointurk6 years ago (edited)

Kusadasi ekibinden borsalarına Steem ve sbd ekleyeceklerini duydum.
Makaleyi dün yazdım, ancak Türk borsalarının STEEM ve SBD'yi eklemek için bir sebebi yok ve bu büyük bir kayıp.
Bununla birlikte, CPXTURK STEEM ve SBD'yiekleyeceklerini söylüyor.
STEEM ve SBD'yi Türk Borsasına eklediğinde büyük bir kayıp olacağını düşünüyorum ama Kuşadası ekibinin ne düşündüğünü bilmiyorum.
Henüz detayları açıklamamdı, ancak bir çözüm yolu olduğunu söylüyor.
STEEM ve SBD'nin TL cinsinden işlem görebileceği ve işlem hacminin büyük olabileceği söyleniyor merakla bekliyorum.
Bugün, Türkler, steem sattıklarında veya aldıklarında çok fazla komisyon ödemek zorundalar.
Kuşadası ekibinin dediği gibi çözebilecekler ise Türk halkının STEEMIT'i kullanması için büyük bir fırsat olacaktır.
Kuşadası ekibinin Türk toplumunu iyi bir yere getireceğine inanıyorum ve Kuşadası ekibine destek vereceğim.

(Alıntı) @try-market https://steemit.com/cointurk/@try-market/cpxturk-borsasi-steem-ve-sbd-yi-borsalarina-ekleyecegini-soeylueyor

Sort:  

Tamamen @try-market den almasaydın daha iyi olurdu. Yada en azından yazı içerisinde etiketlemeni öneriyorum.

altta alıntı olduğunu ve paylaşımın nereden alındığını belirttim zaten

Haklısın ama @try-market bunu göremeyeceği için etiketlemeni önermiştim.

editleyip etiketleyeyim o zaman :) acemiyim bu mecrada affola :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56768.45
ETH 2391.62
USDT 1.00
SBD 2.28