Kimim Ben? Steemit ile Nasıl Tanıştık? [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhaba herkese iyi geceler.
Bize destek olması amacıyla @kusadasi nın başlatmış olduğu 'Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje 12 katılmak ve kendimi tanıtmak için yazıyorum.


source: https://cryptopotato.com

Ben Mehmet 27 yaşında Almanca Öğretmeniyim. Yaklaşık 12 yıldır internet ile içli dışlı biriyim. İlk para kazanma hayallerim Lise son sınıfta Adsense ve PTC mail sitelerini tanımakla başladı. PTC mail sitelerinde günlerce uğraşıp "işte kazandım" dediğim an sitelerin SCAM olduğunu anlıyor ve yeni bir PTC sitesi arayışına giriyordum. Hatta kendimi o kadar kaptırdım ki bir gün okulu ve okuldan sonra dershaneyi kırıp bir gün boyunca internet kafelerde PTC mail siteleri peşince koşmakla geçti. Sonuç mu? Elde var 0 ...

Ptc mail sitelerinden kazanamayacağımı anlayınca yeni kazanç yolları aramaya başladım ve Google Adsense ile tanıştım. Bilenler mutlaka vardır TR.GG uzantılı bedava domainler vardı eskiden. O bedava sitelerden birini açtık ve güç bela Adsense hesabı sahibi olduk. Lise dönemi o zamanlar MSN var. Tüm arkadaşlarıma sitemin linki gönderip reklamlara tıklamalarını rica etmiştim. Hemen hemen hepsi reklamlara tıklamıştı. Vee boomm bir günlük kazancım 75$ olmuştu. Tabii o zamanlar çok yüksek para. Yapabileceklerimin hayallerini kuruyordum ve o malum mail geldi. Adsense hesabınız Kapatılmıştır...

Lise bitti artık Üniversite zamanı kazandık bir üniversite daha hazırlıktayım r10.net'te gezerken youtubepara isminde bir site görmüştüm girdim kaydoldum. Aklıma yatmıyordu birilerinin videolar üzerinden para vereceği. Daha sonra ki zamanlarda sürekli "Yotube'dan Para Kazanma" başlıkları görmeye başladım ve merak ettim nedir bu? Youtubepara sitesi olmuş Ytpara.com. Huyumdur bir şeyi tam öğrenmeden o işe başlamam. Hemen hemen tüm konuları taradım okudum not aldım ve ilk kanalımı oluşturup Youtube'dan para kazanma yolunda ilk adımı attım. O gün bugündür hala ytparada ve Youtube'dayım.

Ytpara'da gezerken Steemit Başlıkları görür oldum ve merak ettim. Nedir bu Steemit? Hemen araştırmalara başladım bir üyelik aldım . İlk zamanlar anlamasam da zamanla sistemin nasıl çalıştığını zamanla kavramaya başladım ve yoluma hem Youtube hem de Steemit ile devam etmem gerektiğini anladım. Şimdilik bu kadar sonraki yazılarımızda görüşmek üzere..

Unutmadan: ''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power Up yapacağım.''

Diğer konuma bir göz atın:
https://steemit.com/steemit/@paragraph/her-guen-bedava-sbd-kazan-oyver-kazan

Sort:  

Welcome to Steem Community @paragraph! As a gentle reminder, please keep your master password safe. The best practise is to use your private posting key to login to Steemit when posting; and the private active key for wallet related transactions.

In the New Steemians project, we help new members of steem by education and resteeeming their articles. Get your articles resteemed too for maximum exposure. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

😊welcome!follow me, good @solik

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04