ANLAMSIZ HAYATIM[Cointurk 12. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk6 years ago

Arkadaşlar Merhaba,

Anlamsız olarak gördüğüm hayatıma renk katmak ve aklımdakileri sizlerle paylaşmak için bu siteyi tercih ettim. Adım İlhami. Yakın gördüğüm bir arkadaşım sayesinde hem Steemit hem de @kusadasi ile tanıştım. Daha üye olalı bir hafta dahi olmadı. O yüzden öğreneceğim ve araştıracağım konular çok. Projeler sayesinde sürekli merak edip bir türlü içerisine giremediğim kripto paralarla ilgili birçok şey öğreneceğimi tahmin ediyorum. Farklı yerlerde yaptığım yatırımlarını çok yakında kripto paralar üzerinden yapmayı da planlıyorum. Buradan elde ettiğim kazancın ve bilgilerin de bunda büyük etkisi olacağını düşünüyorum.

Kendimden bahsetmem gerekirse genelde inşaat işlemleri ile ilgili çalışıyorum. Boş zamanlarımı genelde ailemle geçiriyorum. Gezmeyi ve seyahat etmeyi seviyorum. Yeni tatlar denemek de en büyük hobilerimden. Bu deneyimlerimi de en kısa zamanda sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.

''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.''

Sort:  

welcome to steemit have a good time

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.035
BTC 66739.07
ETH 3228.97
USDT 1.00
SBD 4.23