Stresi Hayatımızdan Atma Teknikleri [Cointurk 19. Projesi] akifulusoy#1749

in #cointurk6 years ago

İyi Günler,

Stres,genellikle kapalı ortamlarda meydana gelen veya insanın yalnız kaldığı zamanlarda kötü şeyler aklına gelerek olduğu bir durumdur bence tabi bu
her zaman böyle değil bir insanın ne zaman stres olacağı belli olmuyor böyle bir Dünya da.Stres insanları içine kapatır,diğer arkadaşlarıyla arasını bozar yani her tarafı zarar arkadaşlar bu stresin.Sağlımızı olumsuz yönde etkiliyor,iş hayatımızı,aile hayatımızı,evlilik hayatımızı günlük yaşamımızı tamamen etkiliyor.




Stres ile baş cıkmanın bir çok yolu var gibi gözükse de tüm Dünya insanları hayatında günde en az bir defa stres olurlar.Çünkü illaki denk geliyor bir olay veya bir başka bir şey ve oluyorsun,kendi hayatımdan örnek verecek olursam özel bir sektörde çalışıyorum ve emir aldığım bir kişi var haliyle.Emir aldığım kişi bazen dozunu kaçırabiliyor ve ben stres olabiliyorum tabi bu ilk zamanlar daha kötüydü ama şuan biraz daha normal yani alıştım eskisi kadar stres olup kafama takmıyorum en azından böyle yapmaya çalışıyorum.

Stres genllikle aile hayatında ve iş hayatında görülür,maddi yetersizlikler veya eşiyle anlaşamayan insanlar stres yaparlar.İş hayatında iş yoğunluğu vs. gibi etkenler de insanları stres yapar.Bunlar insanları ne çok stres yapan nedenlerdir bana göre,bunların üstesinden gelebilmek için kendinizle savaşmanız lazım.Ben artık eskisi kadar stres olmuyorum eskiden küçücük bir olayı kafama takar içimi bitirirdim resmen sonradan sonradan artık baktım böyle olmıyacak tek zzararım kendime hatta bazen arkadaşlarıma bile dokunuyor zararı.Bu yüzden artık stresden biraz olsun uzaklaşmış diyebilirim kendime.

Diğer projenenin konusu tekrardan teknoloji ile alakalı olsun,mesela çok merak ettğim bir coin var VeChain bununla ilgili paylaşım yapabiliriz.


Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67203.60
ETH 3513.52
USDT 1.00
SBD 3.20