Steemitin Hayatıma Kattığı Olumlu Değişiklikler[Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

                                             


Steemit ile bir arkadaşım sayesinde tanışmıştım.İyi ki de tanışmışım,biraz zor gelmişti bana şöyle bir incelediğimde kopya yazı paylaşmak yasak olduğunu söyledi yani bir siteden alıp bunu paylaşamayacağımızı söyledi,sürekli hep kendin yazacaksın demişti.Bu yüzden biraz zor gelmişti ama şuan alışıyorum artık yavaş yavaş ve eskisi kadar zor gelmiyor.Mesela bu yazıyı yazarken bile hiç sıkılmıyorum yani içimden gelerek yazıyorum.

Steemitin hayatıma kattığı değişikliklerden biri coinlerden haberdar olmamdır ve kendimi bu konuda geliştirdiğimi ve makale yazma konusunda da gerçekten çok geliştirdiğimi düşünüyorum.Bende yarattığı en büyük değişiklik olarak şunu söylerim ki okuma ve yazma oranım yükseldi,Steemit sayesinde artık daha çok yazı okuyorum ve daha kolay yazabiliyorum.Çünkü artık alıştım yani kafamdan bir şeyler kurabiliyorum yaratıcılığım gelişti ve bu gerçek hayatıma da yansıdı.

Buradan ilk kazandığım para ile Iphone almayı düşünüyorum,hedeflerimi gerçekleştirmek istiyorum teker teker.Steemit sayesinde daha geniş bir hayal gücüne sahip oldum ve hayatım az da olsa değişti diyebilirim.Olumsuz yönünden ise daha çok asosyal olduğumu söyleyebilirim artık dışarıya daha az çıkıyorum ve daha çok evde internet başında takılıyorum bu da olumsuz bir değişiklik oldu benim için gözlerimin bozulmasından korkuyorum.

Ama genel olarak baktığımızda hayatımda hep olumlu değişikliklere sebep oldu ve eminim ki olmaya da devam edecektir.Burası uzun bir maraton burada kendimi daha çok geliştirebilirim ve daha çok bilgi sahibi olabilirim.Yazarlığımı burada daha çok geliştirebilirim ve buradan çok güzel paralar kazanabilirim.Eğer bunları da başarırsam Steemit benim hayatımı çok büyük oranda değiştirir diyebilirim.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67073.12
ETH 3507.19
USDT 1.00
SBD 3.18