Steemit Üye Yaptıklarım [Cointurk 18. Projesi] [akifulusoy#1749]

in #cointurk6 years ago

@saamet saamet#3406      Mahalleden tanıdığımdır
@karahan oktaykarahan#5769     Arkadaşım
@antalyali akbas#9866           Kuzenim



Onlara işin nasıl yapılacağını ve neler yapacaklarını biraz gösterdim zaten artık aktif olarak kullanmaya başlamışlar,günde bir kaç post paylaşmalarını ve sürekli olarak kusadasi projelerini kaçırmamaları gerektiğini söyledim.İnsallah başarılı olurlar ve benim vesilemle para kazanabilirler.

Kendimden bahsetmek gerekirse ben Akif Ulusoy özel bir şirkette çalışıyorum 27 yaşındayım,getirdiğim kişiler kuzenim ve arkadaşlarımdır.Onların beni mahcup bırakıp sadece üye olup çekileceklerini sanmıyorum ve çalışacaklarına eminim.



Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67203.60
ETH 3513.52
USDT 1.00
SBD 3.20