En Sevdiğim Hobim [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Öncelikle herkese tekrardan merhabalar,

En sevdiğim hobimi seçmekte zorlansamda genelde oyun oynadığım için oyun oynamayı seçtim. Basketbolun yeri bende ayrı fakat o sporu yapmak için gerekli şartlar olması gerekiyor. Her neyse neden oyun oynamak? Bence oyunlar hayallerini gerçekleştirebildiğin bir evren gibi bir şey. Çünkü oyun oynarken bir çok kişi olabiliyorsun. Bir oyunda askerken diğer oyunda canavara yakın bir karaktersin. Farklılığı çok olması beni cezbediyor.

Witcher.jpg

Mesela oyunlarda ki bu tarz manzaralar, atmosferler, hikayeler oyunların beni çekmesini sağlıyor açıkcası. Her biri farklı bir paralel evren gibi. Her birinin hikayesi, atmosferi, manzaraları, müzikleri farklı ve birbirinden güzeller.

raider.jpg

Tabi böyle olunca kendimi manzaraya kaptırmamak elde olmuyor. Screen shot (Ekran görüntüsü) almadan kendimi durduramıyorum.) Durum böyle olunca takıyorum kulaklığı dünya ile ilişkimi kesiyorum. Canım sıkkınken açıyorum manzaraları bol bir oyun oturuyorum hem oynuyorum hem de içindeymiş gibi davranıyorum. Stres atmak içinde gayet uygun bir araçlar :D

r6.jpg

Tabi bazen sinir olmuyor değilsiniz. Genelde tek oynanan oyunlarda sorun olmuyor. Fakat online oynanan oyunlarda bir sürü farklı insanla karşılaştığınız için illa ki bazıları sizi sinir edecek hareketler yapıyorlar.

Oyunların iyi tarafı ise benim için her türlü insan çeşidini görüyorsun, İngilizce bir oyunu mecburen çevirerek oynadığın için İngilizcen gelişiyor gibi bir sürü iyi tarafı var. Televizyonlarda ne kadar kötülensede sanıldığının aksine iyi yanları bence daha fazla. Bazıları asosyal olmuşsun diyorlar mesela. Bence bunun asosyallikle alakası yok. Dediğim gibi online bir oyun oynuyorsan zaten başka bir yerde ki her hangi bir insan ile bir şeyler yapmış oluyorsun. Bir anda Amerika'dan ya da Japonya'dan birisiyle oyun oynarken kendini bulma olasılığın çok yüksek. Bence oyunlara yanlış gözle bakılıyor. Kötülemek için yalan haberler yapılıyor vs. Neyse konuyu fazla uzatmayacağım. Böyle bir yazı yazmamı sağlayan Kusadasi Ekibine teşekkür ederim. Aldığım kazancı power up için kullanacağım

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63237.60
ETH 2647.23
USDT 1.00
SBD 2.81