Beni Tanıyın -[Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhaba steemit ailesi, ben Özlem. Adana da ailemle yaşıyorum.İki tane kız kardeşim var.Üniversiteden iki ay önce mezun oldum Endüstri Mühendisliği bölümünden. Şu sıralar iş başvuruları ve bir yandan da sürdürmekte olduğum ingilizce kursu başlıca uğraşlarım. Fakat boş zamanlarımda yabancı dizi ve filmler izlemeyi çok seviyorum ayrıca ingilizcemi geliştimek adına ingilizce kitaplar okuyorum.Bildiğiniz gibi iş hayatında ingilizce olmazsa olmaz. Dans etmeyi ve şarkı söylemeyi çok severim.Ayrıca profilimde de göreceğiniz üzere amatörce fotoğraf çekmeye çalışıyorum.Onları da incelerseniz beni çok mutlu edersiniz :)

STEEMİT' İ NEREDEN ÖĞRENDİM?

Steemit'i bitcoinle ilgili sürekli araştırmalar yapıp bana da bu konuda bilgiler veren erkek arkadaşım @ahmetka tarafından öğrendim ve iyi ki de öğrenmişim.

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power Up yapacağım.hello.jpg

Sort:  

welcome aboard! Enjoyed your talk as well.
Its really nice to see all this amazing people are joining steemit :)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66917.83
ETH 3499.90
USDT 1.00
SBD 2.89