Dertsiz Hayat + [Cointurk 19. Projesi]+Aks#9331

in #cointurk7 years ago

Herkese merhaba,
stres insanın yaşadığı ortam, bulunduğu hal ve çevresel koşullardan etkilenmesi nedeni ile olur. Bu iç içe girmiş girift durum insanları etkileyen stres ortamlarına iter. özellikle büyük şehirler insanı bunaltır.
Peki ben stresli olunca neler yapıyorum;
sorunlar esnasında kendime karşı merhametli olmalıyımı telkin ediyorum. Sinir esnasında yada sıkıntı anında bunu iç sesimle kendimi sakinleşmem gerektiğini yaşıyorum. yada stresin dorukalra çıkıtğı anda beni mutlu edecek, huzurumu artacak ortamlara, etkinliklere katılırım. çoğu insan sigara içmek yada alkol almak ile bulundğu stesli halden çıkmayı düşür.Daha önce yaşadığım olaylardan etkilenmemek için malum olan olayları sorunları düşünmüyorum. Mesala Belki de önceki yıllarında yaşadığınız ekonomik sıkıntılı günleri hatırlıyor ve üzülürüz. Bu tetikleyicileri doğru değerlendirdiğinizde sizde stresi pompalayan güzel samimi duygularla yüzleşme şansınız olur ve onlarla güvenli olarak da durumu değerlendirme imkanı bulursunuz. Böylelikle de bu durumlarla başa çıkma konusunda daha etkili stratejiler var edebilirsiniz. Ben bu durumdan kaçınıyorum. Bakış açımızı değiştirmeliyiz. kişisel gelişim kitapları okuyup çevremizle bir bütün içinde olmalıyız.

KAYNAK RESİM

proje önerim kripto para yatırımı için nasıl bir yol izlemeliyim serisi olabilir.

https://steemit.com/cointurk/@kusadasi/cointurk-etiketiyle-oeduellue-proje-19

dıscord :Aks#9331
cointurk

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62572.49
ETH 2444.62
USDT 1.00
SBD 2.67