Steemit'den Önce [Cointurk 16.PROJE]

in #cointurk7 years ago (edited)

Yaklasik 2 ay once kuzenim tavsiyesi ile tanistim Steemit ile baslarrda sosyal medya uygulamalarindan farki yok gibi dusunmustum.
Ancak tanidik insanlaran cok tanimadigin insanlari takip etmek dunyada ulkede neler oldugunu degisik ve eglenceli geldi.
Sonra ogrendim ki cointurk projesi diye birsey var. Surekli adini duydugum bitcoin vardi ama icerigi nedir cesitleri altlari nedir bilmezdim bunuda kusadasi sayesinde birazda kazancimiz oldugu icin arastirdim. Yeni seyler yeni terimler ogrendim. Sanal para birimleri piyasa analizleri ilgi alanima girmeyen seylerin icinde buldum kendimi. Kisacasi degisik arastirmaya yonelik bi calisma oldu benim icin.Bi kereye mahsus kopya yazi paylastim onda da yakalandim 😀 Biz Türk milleti olarak kolayi severiz en azindan ben oyleyim.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62887.03
ETH 2682.49
USDT 1.00
SBD 2.55