Yalan Scam Haberlere İnanarak Coin Almak[Cointurk 22. Projesi] (Open Music#2691)

in #cointurk6 years ago

Bizim skyp bitcoin grubumuz var halen aktif kullanılıyor ustalar ve benim gibi acemilere var.Bende bitcoin merak sardım için skyp grubuna katıldım 500 tl kredi kartında çektim bu parayı coin almak için harcayacaktım.Parayı yolda düşürdüm gözünden baktım çünkü piyasada acemiyim kayıp etme ihtimalim çok fazla grupta sabah akşam ıota diyorlar başka birşey demiyolardı
IOTA-and-Microsoft-Partnership-Dead-400x225.jpg
ımage
Arkadaşlarım durmadan ıota microsoft anlaşma yaptı yok şununla da yaptı gibi haberleri bize sundular.Benim parada bu sürede yabancı bitcoin borsasına anca geldi onay süresi felan derken herşey hazır sıra geldi hangi coin alacağıma gözüm ıotadan başka görmüyor aşık oldum ıotaya bitcoin geçecek diyorlardı arkadaşlar bende gözümle gördüm ıotanın web sitesinde bizi destekleyen anlaştığımız firmalardan Microsoft vardı koymuşlar oraya vesselam bastım bütün parayı ıotaya o zaman trend olmuş en yüksek seviyelerdeydi bu firma devi ile anlaştı yok şununla da anlaştı diye diye 4.50 geçmişti bende aldım daha da çıkacak diye 6 aydır perişan oldum.Şuanki fiyatı 1.34 bozduramıyorum da öyle bekliyorum.ıota almadan önce kilom 78 şimdi stresten 90 olmuşum bakalım nasıl dur diyeceğiz 500 tl kayıp ettim gözünle yola çıktım ama bu kadar çabuk batacağımı bilmiyordum.
eating-on-the-job-intro.jpg
ımage

Scam haber inanarak coin almayın yalan haberlere sosyal medya inanarak piyasasını yükselten coin aldım bin pişmanım herhangi bir sermaye yatırım yapmadan önce kapsamlı ve bağımsız bir araştırma yürütün çünkü scam coin yalan yanlış haber yaparak piyasadaki benim gibi acemileri çekiyor scam haberle coini balon gibi şişiriyorlar sonra güm diye patlatıyorlar kim bilir ne zaman çıkacakta bende paramı kurtaracağım.
Siz siz olun alt yapısı olmayan gelecek vizyonu olmayan coinlere aldanmayın.
Proje için @kusadasi Teşekkür Ederim .
Seçilen Logo Kuşadası - Şeffaf Arkaplan-01.png

Sort:  

Ders almak lazım hatalarımızdan

Aynen hocam dikkat etmek lazım

500 tl çok bir para değil yani çok üzülecek bir para değil ama tabi böyle kaybetmek para miktarı ne kadar olursa olsun etkiler insanı yinede fazla üzülmeyin

@gizemli3 Hocam dediğiniz gibi 500 tl büyük para değil stres işin esprisi ama gerçekten dikkatli olmazsak iyi araştırmazsak büyük paralar da kayıp edebiliriz

Üzücü ; umarım en kısa zamanda zararını telafi edersin.Söz konusu para olunca her piyasada işin içine hile giriyor ,onun için araştırmak ve temeline özüp sağlamlığını kontrol etmek gerek.

Sağol hocam zararı kurtarayım yeter şimdi biraz öğrendim bu işi bakalım zaman ne getirecek

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 61940.19
ETH 2433.78
USDT 1.00
SBD 2.50