Konya yolundaki Aslanın Hikayesi [Cointurk 20. Projesi] (Open Music#2691)

in #cointurk6 years ago (edited)

Öncelikle böyle güzel bir proje için @kusadasi ne kadar teşekkür etsek az.
Çünkü sokak hayvanları özeldir.çok ama çok masumlardır.
Dünyaya geldiklerine malesef bin pişmanlardır sokaklar onlara göre değil
Dünyada o kadar kötü insanlar varki anlatmaya yazmaya zaman yetmez
Ve sokak hayvanları sokaklarda bu kötü insanlar ile karşılaşıyor şiddete tecavüze maruz kalıyorlar.Ben facebook ve diğer platform hayvanları koruma sayfalarına üyeyim.O kadar kötü insanlar varki o kadar çok video resim görüyorum ki sokak hayvanlarına yürek dayanmıyor ben izlerken o masum hayvanlar nasıl dayansın o kötü insanlara yazıma böyle başlamak istemezdim ama o kadar doluyum ki yazmakla bitmez
Umarım bu kötü insan bu dünyadan yok olup giderler can dostlarımız olan hayvanlarımız ve insan oğlu rahat bir nefes alırız.

Güzel şeyler yazayım
Benim beslediğim sokak hayvanlarından birtanesi çok ilginç size ondan bahsedeceğim.
İsmini Aslan koydum resmini ve videosu paylaşacağım.
Aslan İ. melih gökçek ANKARA yaptığı 5 kapıdan biri olan ankara'dan konya giden istikamet'deki kapıda yaşıyor.Aslan ile şans eseri tanıştık işten dönerken önce onun yanına uğrar sohbet eder sonra eve giderim haftada 2 kere kesin görüşürüz Aslanın resmini görün sonra devam edeyim.
20180221_113106.jpg
Aslan yakışıklıdır gördüğünüz gibi tanıştırmak istediğiniz güzel bayan varsa adresi yazdım
Şaka bir yana aslan çok asildir.3 aydan fazla süredir tanışırız yeni yeni bana güveniyor oyun oynamaz kendini biraz sevdirir aşırısını sevmez.ilk gördüğü kişiyi sert bakışları ile süzer.Ben ilk tanıştığımda 2 gün mamayı kulübesine değil duvara koyar giderdim çok sert bakıyordu tırstım yaklaşamadım ama havladığını hiç duymadım
OPEN MUSİC KUŞAK 3.gif
Aslan Videosu
Kusadasi Cointurk Steemit Projesi - Sokak Hayvanlarını Besleme

Video da gördüğünüz gibi aslanın gidecek hiç bir yeri yok hızlı akan bir trafik var sadece o park alanında geziyor canı sıkılıyor bende gidiyor onunla şakalaşmaya çalışıyorum kendisini yanlız hissetmesin diye
Birgün hastane çıkışı eve gitmeden aslanın yanına uğradım yolumun üzeri zaten onu görmeden o gitmem 5 dk olsa görürüm.Her gittiğimde bu kulübeyi buraya kim koydu merak ederdim ve o gün arabamın yanına başka bir araba yanaştı ve o güzel insan ile tanışma fırsatı buldum neredeyse her gün gelirmiş ama karşılaşmamışız 25 ile 30 yaşlarında yakışıklı bir kardeşim o yapmış kulübeyi oda şans eseri görmüş duvarın dibinde yattığını 1 2 kere görünce anlamış oradan ayrılmıyor bu hayvan ben kulübe yapayım demiş sağolsun yapmış terkini de hiç vermemiş devamlı bakıyormuş böyle güzel insanları görünce içimi bir umut kaplıyor ismini sormadım ama iyi varsın kardeşim.
OPEN MUSİC KUŞAK 3.gif

Bana çevrem çok iyi bir insansın hayvanlara bakıyorsun diyor.Ben bunu asla kabul etmiyorum ben iyi bir insan değilim diyorum bu her insanın görevi her insan bunu yapmalı onlar sokakta perişan görüpte nasıl yüz çevirip gider insan içimiz nasıl rahat eder sokakta yerde yatan acı çeken bir insanı nasıl yardım ediyorsan onlara da edeceksin onlarında duyguları var onlarda acı çeker onlar özler onlarda sevgi yemek ister sen ne istersen onlarda ister biz birlikte yaşıyoruz dünyada onlara tabiki yardım edeceğiz derim haklısın derler sadece gerisini siz anlayın
Neyse arkadaşlar aslanın keyfi yerinde maması suyu her zaman var hayatta olduğumuz sürece olacak onu görmek biraz sevgi vermek isterseniz Konya Yolu olarak bilinen ankara'dan konya'ya gider istikamet'ki kapıyı görürseniz arabanızı sağa çekip yakışıklı aslanı görürsünüz sert bakar sakın korkmayın 😉

Ben sokak hayvanlarını Besleme resmi veya videosu çekmedim telefonda yoktu aklıma fatura geldi onu paylaşacağım umarım yanlış anlamazsınız.Besleme video veya resim istenirse de A4 kağıdına @kusadasi/cointurk projesi yazar besleme yaparken video veya resim gönderebilirim

bandicam 2018-03-17 23-17-43-366.jpg

Son güzel bir sözle kapatayım Saygılar
Hayatlarına bir hayvanı kabul etmeden yaşayanların eksik yaşadıklarına inanırım ben
Ama yine de bugüne kadar bir hayvanınız olmasa da sokak köpeklerinin size nasıl baktıklarına
gözlerinin içine sizi nasıl çektiklerine dikkat edin
Bir bunun farkına vardığınızda her şeyi anlamaya
.Başlayacaksınız.

Seçilen Logo Kuşadası - Şeffaf Arkaplan-01.png

Sort:  

Yazinizi okudum ve çok beğendim

Teşekkür ederim hocam sağol

Çok güzel bir paylaşım olmuş . Yüreğinize sağlık. Aslan gibi bir çok ilgiye muhtaç canlar var umarım duyarlı insan sayısı artar ve aç can kalmaz 😃

İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim @baycan hocam

Great a post
Thanks for information

Hello, as a member of @steemdunk you have received a free courtesy boost! Steemdunk is an automated curation platform that is easy to use and built for the community. Join us at https://steemdunk.xyz

Upvote this comment to support the bot and increase your future rewards!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56095.11
ETH 2533.38
USDT 1.00
SBD 2.23