Bitcoin Cash Nedir ? [Cointurk 4. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Arkadaşlar sizlere Bitcoin Cash ile ilgili bilinmesi gereken bilgileri buradan paylaşmak istedim.

Bitcoin Cash Nedir?
Bitcoin Cash resmi sitesin de internet üzerinde eşler arası nakit (peer-to-peer) elektronik bir para birimi olarak geçer ve kesinlikle 3.şahış taraflara bağlı olmayan
hiç kimse tarafından kontrol edilemeyen kripto paradır diyebiliriz.

1111.png

Bitcoin Cash’in özellikleri nelerdir diye sorarsanız Şöyle söyleyim
Blokaj boyutu 8 MB.
Segwit olmayacaktır
Yeniden başlatma ve yok etme koruması vardır
Ücretli değiştirme özelliği bulunmaz harika bir özelliği diyebiliriz.
İş ispatını Bitcoin’de bulunan normal 2016 blok zorluk ayar aralığından daha hızlı işlem sunar.

bitcoin-2.jpg

Bitcoin Cash’in geleceği nedir derseniz?
Geleceğin kripto paraları arasında yer alacağı hatta Bitcoin’i tahtından indireceği söyleniyor.
Bitcoin Cash’i çok daha parlak bir gelecek bekliyor.
Bitcoin Cash ile ilgili bilinmesi gereken bilgileri sizlerle paylaştım umarım biraz yardımcı olmuşumdur.

kolayca-bitcoin-alin-satin.jpg

Open Music.gif

OPEN MUSİC THANKS.gif

Sort:  

Güzel bir çalışma teşekkürler :)

Teşekkür Ederim Hocam

Ben sizin paylaşımınızı oyladım, bana kalırsa birbirimizin proje yazılarını oylayalım birbirimize destek olalım, hepimiz kazanalım yoksa bizim paylaşımımızı gelipte oylayacak yok :))

maksat hepimiz kazanalım, sonuçta birlikten kuvvet doğar :))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59456.51
ETH 2300.03
USDT 1.00
SBD 2.48