HOBİLERİM [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Öncelikle herkese merhabalar Steemit topluluğu 😊 Cointürk 14.Projesi adı altında hobilerimden sizlere bahsetmek istiyorum.En çok yapmaktan keyif aldığım hobilerin arasında seyahat etmek yer alıyor.Farklı yerleri ve bu yerlerin kültürlerini,yemeklerini ve yaşam şartlarını görmekten keyif alıyorum.Bu yüzden fırsat buldukça yeni yerlere gidiyorum.Size gezdiğim yerleri göstermek isterim.

TEKİRDAĞ/ŞARKÖY
şarköy1.png
şarköy2.png
şarköy3.png

Burası Tekirdağ/Şarköy.Bu nostaljik tren sayesinde insanlar hem keyifle gezmiş hemde ulaşımlarını sağlamış oluyorlar.Şarköy her yıl gittiğim yerler arasında yer alıyor.Denizinin güzel olması, geceleri kalabalık olması,genç nüfusun fazla olması ve arkadaş çevremin Şarköyde fazla olması beni cezbeden özelliklerin arasında yer alıyor.

İSTANBUL/TAKSİM

TK.png
Screenshot_2018-02-12-21-33-11-1.png
Burası İstanbul/Taksim.İstanbulun en gözde mekanlarında birisi olan Taksimde çekildiğim bir fotoğraf karesi.Nostaljik tren eski zamanlardan beri kullanılan ve Taksimi Taksim yapan değerlerden birisidir.Diğer değerlerden biriside sokak çalgıcılarıdır.

İSTANBUL/ADALAR
Screenshot_2018-02-12-21-40-26.png
Screenshot_2018-02-12-21-40-01.png
Screenshot_2018-02-12-21-42-33.png

Burası Adalar.Gitmekten keyif aldığım diğer bir yer olan Büyükada,gerçekten çok güzel bir yer.Sokaklardan sürekli faytonlar geçmektedir.Adalarda bisiklet kiralayıp gezmek en büyük hobilerimden birisidir.Denize girmek için ise Heybeliadaya gidiyorum.Denizi gerçekten çok temiz fakat taşlı olduğu için deniz terliği giymeyince sıkıntı yaratabiliyor.😊

Screenshot_2018-02-12-21-16-26-1.png

Yapmaktan keyif aldığım çok hobilerim var fakat fazla uzun olmaması için sadece iki hobimi buraya aktarıyorum.Sonuncusu ise müzik ile uğraşmak.3 yıldır piyano çalıyorum.Ayrıca gitarda çalıyorum.Müzikle uğraşmak beni çok mutlu ediyor.Ee ne demişler müzik ruhun gıdasıdır.İlginiz için teşekkür ederim 😊😊

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63267.39
ETH 2572.65
USDT 1.00
SBD 2.80