Büyüyen Bir Kitleyiz [Cointurk 25. Projesi] onlinegamer - Halil - 20#1291

in #cointurk6 years ago

steemitkusadasi.png

Merhabalar Değerli Steemit ailesi öncelikle Ben Halil . 21 yaşındayım yaklaşık 10 yıldır online oyunlar oynuyorum ve bu şekilde edindiğim bir sürü çevre ve oyun grupları mevcut . @Kuşadasi 'nin bir önceki prjesinde de bir çok kişi getirmiştim. Bu sefer hiç tanımadığım veya tanıyıp reelden ilişkim olmayan kişilere steemiti ve kuşadası projelerini anlattım. Gerek Discord üzerinden Gerek ise Facebooktan bu iş için herkese tek tek anlatmayayım diye 1 grup kurdum .

1.png

Şu an için yoğun olduğum için çok fazla kişiye ulaşamadım totalde 10 veya 15 kişi ile iletişim halindeyim bu aralar . Steemitte iş akışını öğretmek için bazılarıın hesapları onaylandı Bazıları onaylanmasını bekliyorlar.

Getirdiğim kayıtlı kişiler : @hayabusatr Discord id : (hayabusatr) #0972
@efebalta1907 discor id : MaymunCabbar#2475
@t4k4 Discord ıd adresi Emre#1868

@hayabusatr yani Gerçek adıyla Caner Metin ile Facebook oyun gruplarında attıgım postlar sonucu tanıştık kendisi 16-17 yaşında bir kardeşimiz öğrenci aynı zamanda. Herkes gibi onunda paraya ihtiyacı var . Ona kuşadası projelerinden ve steemitten bahsettim kafasına yattı eğer uğraşırsa iyi bir şeyler kazanacağına inanıyorum

@efebalta1907 ilede facebook üzerinden iletişime geçtik . Kendisini fazla tanımıyorum daha doğrusu hiç tanımıyorum ama profilinde yazana göre Kara Harp okulunda okuyan bir dostumuz . Ona da aynı şekilde kendi kurdugum grupdan steemiti ve kuşadası projelerini anlattım.

@t4k4 Yani Burak Kırıcı arkadaşımız . Bu arkadaşımızın Facebookta Fortnite adı altında 4000 küsür kişili oyun grupu var. Bu grupta steemit ile alakalı post attıktan sonra benimle özelden iletişime geçti . Kendisi Eğer burayı bırakmazsa gerçekten iyi yerlere gelebilcek potansiyeli var . Bildiğim üzere yayın yapmayı düşünüyor kendisi devam ederse dlive üzerinde görmeniz muhtemeldir.

  • Bu Şimdilik Kayıtlı olan arkadaşlarımız Bunların dışında Steemite kayıt olan @kmeteoza @ceku en yakın sürede discord ve projelere de katılım sağlayacaklar .
  • Bunların Dışında hala iletişimde olduğumuz Facebooktan 2 Discorddan 2 kişi olmak üzere toplamda 4 arkadaşımız daha var . Hesapları onay aşamasında onaylandığında benim ile iletişime geçecekler ve detaylı analtım yapacağım.
    2.png

İnsanların Dikkatini Çekerken Kullandığım Yöntem ve Proje Hakkında Düşüncelerim ;

  • Kullandığım yöntemi aslında yukarıda anlatmıştım fakat bir daha yazayım oyun grupları bilgisayarla uğraşan kitlenin barındığı bir gruptur Bu gruplarda steemit ile 1 ayda kazandığım parayı belirterek onlarında kazanması için önlerinde bir engel bulunmadığını analttım ve Türk topluluğuna destek veren kuşadası ekibi ve projelerini anlattım.
  • Discord gruplarında böyle uzun zor olcagı için internetten para kazanmak isteyenler iletişime geçebilir tarzı yazılar yazdım ve oldukça çok dönüş aldım.
Bu proje hakkında düşüncelerim az çok tahmin ediliyordur zaten . Türk Topluluğuna en büyük desteğini veren cointurk yani kuşadası ekibi her zaman ki gibi Türk steemit topluluğunu büyütmeyi ve ileri götürmeyi hedefliyor . Türk topluluğunun büyümesi de herkesi mutlu ediyordur. Bu Tarz veya benzer Projelerin Belirli aralıklar ile yapılması daha da ileriye götürecektir .
Sort:  

kolay gelsin

helal kardeşime :)

Harika duşunmuşsun :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62561.21
ETH 2449.99
USDT 1.00
SBD 2.64