23 Nisan Kutlu Olsun :) [Cointurk 26. Projesi] onlinegamer - Halil - 20#1291

in #cointurk6 years ago (edited)

23 Nisan 1920'de Açılan Büyük Millet Meclisimizin Her sene yapılacak olan yıl dönümü kutlamaları Mustafa Kemal Atatürk tarafından çocuklara armağan edilmiştir. 23 Nisan çocuklara armağan edilen tek bayramdır . Bu değerli gün 23 Nisan 1935'te 23 Nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı adını aldı.
tbmm.jpg
görselkaynak

Şiirde de geçtiği gibi Bugün 23 Nisan , Neşe doluyor insan ...

Ülkemizde 23 Nisan günü hep neşe ile kutlamalarla geçmiştir hepimiz ilkokul ve lise yıllarında bu kutlamara katılmıştırız. Şiir Gösterileri olsun , Halk oyunları olsun , Eğlenceler olsun türlü türlü etkinlikler olurdu .
Ben böyle etkinliklere hep katılmak istemişimdir Şiir Okumak olsun , Koro halinde bir şeyler söylemek olsun , Halk oyunları olsun ...

t3.jpg
Bu Fotoğraf tahminen 12 13 yıl önceki bir 23 Nisan kutlamasından kalma . En soldaki ben oluyorum . Ben kameraya bakıyorum tamamda arkadaşlarım niye bana bakıyor onu bu yıl oldu hala anlamış değilim.
t2.jpg
Eski yıllardan olduğu için hatırlamak zor oluyor ama Burda Koro halinde 23 nisan şiiri okuyup daha sonra arkamıza sakladığımız bayrakları çıkarıp sallamıştık.

t1.jpg
Aradan yıllar geçmesine rağmen hala aynı okulda görev yapan ve unutamayacağım insanlardan birisi değerli öğretmenim.

İkinci bir anım daha var anlatmak istediğim Yine bir 23 Nisan Çocuk bayramında yukarıdaki fotoğraflarda bulunan alana Belediyemiz eğlence aletleri kurmuştular. Bizim okula ait resim bulamadım nasıl bir şey olduğunu göstermek isterim .
lnpr.jpg
resim kaynak

Bunun gibi 3 ya da 4 tane eğlence aleti kurulur ve Sınırsız Patlayan mısır ve Pamuk şeker alabilceğiniz standlar kurulur. Gerçekten bir çocuk bayramı oluyor anlayacağınız. En zevk aldığım şey tırmanmadır Küçüklüğümde de şu an olduğu gibi asker dizilerini izliyordum ve özeniyor insan izlediği şeylere .
Yaklaşık 3 metre bir duvara tırmanıp kendini trambolin şeklinde bir balona bırakıyorsun inanılmaz zevkli :)

tr.jpg
görselkaynak
Anlatmak istediğim aha bu aletti :) En yüksek yere tırmandım artistlik olcak ya arkamı dönüp arkadaşlara selam çakayım derken elim kayar ve aşağı düşerim neyseki trambolin olduğu için yara almadım ama istemediğim bir şekilde ters düştüğüm için herkes bana gülüyordu

  • Tüm Herkesin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını kutlarım Unutmayın ki Büyümüş olsanız da Bizi Hala çocuk gören büyüklerimiz var.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64512.68
ETH 2615.54
USDT 1.00
SBD 2.82