You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cointurk 26.Proje Raporları

in #cointurk6 years ago

Ylnız şunu belirtiyim . Siz anınızı paylaşınız diye bir konu vermiştiniz . proje tarihi bittikten sonra bir sürü konu dan bahsediyorsunuz . o zaman konu 23 nisan nedir 23 nisanla alakalı makale yazın deseydiniz bu postta bahsettiğiniz başlıkların bir çoğuyla karşılaşabilirdiniz ... @kusadasi

Sort:  

Biz size bir konu veriyoruz. Bunu konuyu makaleye nasıl veya ne şekilde çevireceğiniz size kalmış bir şey. Fakat olduğu gibi anızı yazmak makalenizi kaliteli hale getirmez. Yani bu başlıkları sizin tahmin edip katmanız gerekiyordu. Aynı zamanda bizden kaliteli makale örneği istiyorsunuz. Bu raporların amacı ise kaliteli makalenin nasıl seçildiğini bilmeniz ve bundan sonraki projelerde nasıl ilerlemeniz gerektiğini öğrenmeniz için yazılmaktadır.

Son olarak ise benim bildiğim kadarıyla konu verilir onu makale haline getirmek kişilere kalmıştır. Atıyorum bitcoin diyince bitcoin tanımını yazılmıyor. Teknik özellikleri, geleceğe dair yorumlar da makalede yazılıyor. Olaya bu şekilde bakınız.
Steemit_Kusadas_Ekibi.png

Anladım fakat söz konusu anı olunca insanlar ve ben de dahil direk anımızı yazdık . Ama diğer projelerde mutlaka makelelerimde alt başlıklara yer vermişimdir . Benim demek istediklerim 23 Nisan konulu projeyle ilgiliydi ... Açıklamanız için teşekkür ederim .. i

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58004.44
ETH 2579.54
USDT 1.00
SBD 2.40