Herkesin Mutlaka Bir Hobisi Vardır [Cointurk 14.Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk7 years ago (edited)

JPEG_20180210_164218_243412710.jpg
Merhaba arkadaşlar konu başlığım herkesin mutlaka bir hobisi vardır .
Evet günümüzde hobi kavramı elimizdeki akıllı telefonlar yüzünden oyun,sosyal medya v.s , v.s oldu. Yani demem o ki ; insanlar hobilerinden yqpmak istediklerinden gün geçtikçe uzaklaştı ve yerini samimiyetsiz diyaloglar ve davranışlara bırakti... Ben bir kurumun marangoz atölyesinde kısım amiri olarak görev yapıyorum. Asıl mrsleğim inşaat teknikerliği dir. Tahta ,odun bildiğim ama çokta tanımadığim şeylerdir. Bir gün iki küçük tahta parçasını sobaya atmak için elime aldım ve sobaya atmak yerine bunlardan plansız programsız birşeyler yapmaya karar verdim... uzun yıllar hobilerimiz yüzmek,kitap okumak,müzik dinlemek gibi v.s gibi şeyler olduğunu sanardım taki bir tahtaya şekil verene kadar... eğer bir tahtaya şekil verir o hazma varırsanız mutlaka bir daha ,bir daha yaparsınız..
Yıllarca asıl hobim beni beklerken ben nelerle uğraşmışım demeden de edemiyorum :) kısaca hobimi sizlerle paylaşmak istedim okuyan herkese ve fırsat tanıyan @kusadasi ekibine Teşekkürler...
Kazandığım oyi power up olarak kullanacağım

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63342.09
ETH 2658.68
USDT 1.00
SBD 2.81