Stresin 3 Tonu- [Cointurk 19. Projesi]+(omerserhanozugur #7912)

in #cointurk6 years ago

Stres herkesin heryaşın kendine göre sebeplerle yaşadığı bir durumdur. Stresin oluşturduğu durumlar çeşitli olduğu gibi bununla başa çıkma veya stresi azaltma yöntemleride çeşitlilik gösterir.

Ben hem öğrenci olmanın hemde iş hayatının içinde oluşumdan dolayı stresli bir hayat yaşıyorum ve açıkcası ben stresli olduğum durumlarda ilk başta oluşan duruma isyan edip küfür ediyorum ve bu stresli olduğum bir durumun ilk aşamasıdır. (küfür etmemden dolayı gelecek tepkilere cevabım için aşağıdaki görsel yeterli olacaktır)

Tabi her durumla hemen öyle kızıp küfrederek başa çıkamıyoruz baktım ki çözemedim başlıyorum etrafımdaki eşyaları sağa sola vurmaya mümkün olduğunca pahada hafif tamiri kolay hatta mümkümse kırlmayacak cinsten şeyler olmasına özen gösteriyorum ki sonrasında verdiğim zararın faturası yüzünden tekrar sinir stres kısır döngüsüne girmemem gerekir.

Geldik en sevdiğim aşamaya başlıyorum kendi kendime akıl vermeye öyle yapma,şöyle yapma, yapmasaydın etmeseydin diye söylenmeye kendimle aramızda istişare edip beni sakinleştiriyoruz sonra bi arkadaşı arayıp kendimi şikayet ediyorum anlatıyorum günah çıkarıyorum ve mutlu son kuş gibi hafifim sakinim :)

()

Bir dahaki projenin konusuda coin olmasın çünkü böyle projeler daha özgün oluyor.Bidahaki projenin konusu bir süper gücünüz olsaydı bunun ne olmasını isterdiniz ve neden gibi birşey olabilir okuması keyfli bişeyler çıkar gibime geliyor :)

Kusadasi ekibine teşekkürler...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61588.80
ETH 3006.18
USDT 1.00
SBD 3.64