Steemitten önce😞 Steemitten sonra 😬 [Cointurk 16. Projesi] )

in #cointurk7 years ago

24330709-4C1A-484E-92B1-A81EA31BB4BD.jpeg
Merhaba kusadasi ailesi
Bu projenin konusu steemiti öğrendikten sonrahayatımızda nelerin değiştiği.
Henüz yeni bir kullanıcıyım ama ona rağmen hemen yukardaki arabayı alacak kadar para kazanmadım merak etmeyin ☺️ ama düşününce epey bi değişiklik olduğunu fark ettim. Mesela eskisi gibi oyun oynamıyorum telefonda, onun yerine steemitte geziyorum eskisi gibi instgramda stalk yapmıyorum mesela bu bi dezavanataj güncel olayları kaçırıyorum ama olsun :) sağda solda bişeyler gördüğümde bunu post atsam kaç oy gelir acaba diye düşündüğümde oluyor. Başka steemit kullanıcısı arkadaşlarla biraya geldimi muhabbetin %70 i zaten steemit. Onun dışında tabiki yatlarım katlarım olmadı olması gibi bi ihtimalde yok zaten ama buralarda gezinmekte hoşuma gidiyor açıkcası :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63914.63
ETH 2664.93
USDT 1.00
SBD 2.77