Kripto Paraları Ciddiye Almalıyız! Litecoin'deki Gelişme [Cointurk 6. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Merhaba herkese, kripto para dünyası ile nisan 2016'da tanıştım, geç kaldım sanmıştım ki çok yanılmışım, bir çok araştırmalar yaptım videolar izledim, kripto paralar ile ilgili ne varsa dikkatimi çekti ve meraklı biri olduğum için kendimi bu piyasanın içinde buldum, ilk duyduğum tabiki bitcoin, ancak diğer kripto paralarıda ilgi alanıma almadan geçemezdim.

Litecoin'in fiyatı nisan 2016'da sadece 7$ dı. aradan henüz bir yıl geçmeden şu an ki fiyata bir bakın, bugün litecoin  240$, tabi bu kripto para dünyasına girdiğimde para arttırmak ve bol kazanmak için bir çok mining sitelerine üye oldum yatırım yaptım vs derken bir çok site kapandı, neredeyse yatırım yaptığım sitelerin hiçbiri şu an hayatta değil, yani kapandılar. En son şunu kavradım, mining siteleriyle uğraşmak çok riskli bir iş, ancak daha garanti olan birşey var, kripto parayı al cüzdanında tut! Ne mining siteleri gibi riskli birşeye katıl nede herhangi bir hyip sitesine yatır, hiç gerek yok. kripto para dünyası sürekli gelişiyor, geliştikçe değer artışı oluyor, ayakta durabilen bir kaç mining sitesi var, ama ben yinede hiçbirini tavsiye etmiyorum...

Litecoin nisan 2016'dan şimdiye kadar 3000% arttı. 7$ nerede 240$ nerede :) kripto paraları hem ödeme aracı olarak, hemde yatırım aracı olarak düşünmeliyiz. Yani döviz olarak görmeliyiz ve bunu kabul etmeliyiz.

 Kripto para sistemi daima kalıcı olacaktır. Hepinize bol kazançlar saygı ve sevgilerimle. @oliverbix

Image Source

Sort:  

Litecoin bu seneye damgasını vuracak inşallah

Kaliteli bir para olduğu dünyaca biliniyor :)

Good @oliverbix
Like help me please

Thanks. Done bro

iyi günler proje yazınızı oyladım :))

Dönüş yapıldı teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60986.47
ETH 2413.18
USDT 1.00
SBD 2.59