Jodie Foster - The Contact [Cointurk 24. Projesi] Oguzhanon#1824

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,
Sizlerin ne düşündüğünü öğrenmek için (İstatistik Bölümünden
mezun olduğum için,sayısal değerlerle beraber fikirler de benim
için çok önemli) yazılanların hepsini okumaya çalıştım.
Sanal paraların dünyadaki yeri reel örneklerle çok güzel anlatılmış,
Türkiye'deki gelecekteki yeri de şahsi fikir olarak paylaşılmış.
Ben de kendi adıma şahsi fikrimi söylemek istiyorum.
Ben bazı arkadaşlarımız kadar karamsar değilim.
Bundan yaklaşık 15-20 yıl önce Jodie Foster'ın The Contact - Mesaj
diye bir filmini izlemiştim. Konusu çok güzel,izlemeyenlere şiddetle
tavsiye ederim.
O filmde bir sahnede Jodie Foster eve geldiğinde, açık olan Tv'de
karşı tarafın canlı kamera görüntüsüyle chat yapıyordu. (O zamanlar
çok ileri bir teknoloji gibi geldiği için çok şaşırmıştım)
Günümüzde herkesin elinde akıllı telefonları, 4.5 G ile bu artık
çok sıradan birşey gibi geliyor. Hatta yeni nesil kendilerini bildi bileli
bu teknolojiyle yaşıyorlar.
Yazılarda bir arkadaşın belirttiği gibi değişmeyen tek şey değişimdir.
Dolayısıyla bize şu anda çok zor gibi gelen şeyler yakın zamanda
mümkün olacak.
Sanal para kullanımı şu anda birçok kişiye uzak gibi gelse de yakında
sıradan bir hale gelecek.
Haberlerde İstanbul'da hesabı Bitcoin ile kabul eden Restaurant'ı ve
ücretini Bitcoin olarak kabul eden taksi şoförünü gördükten sonra bunu
daha iyi anladım.
Crypto paraların yaygınlaşmasını önlemeye çalışacak olanlar ise bankalar
olabilir çünkü artık basit işlemlerden fahiş ücretler alamayacaklar, bu sebeple
bankaların baskısı (tüm dünyadaki bankaların) hükümetlerin üzerinde
baskı oluşturabilir ve bu gelişme biraz gecikebilir.

Sort:  

internet nasıl medyayı Sosyal Medya haline getirdiyse, blok zincirleri de devletleri, daha esnek daha interaktif olacak şekilde z-Devlet haline getirebilir.

yoldaki birine sadaka bile dokunmatik coin cihazlarıyla verilebilir..

daha fazlasını @muratkbesiroglu'nun yazılarına havale edeyim ;)

Blok zinciri konusunda bir şeyler yazmak istiyorum ama çok çalışmak lazım. Bildiğim bir alan değil. İlk 50 sıradaki cionlere ilişkin white paperları okumak gibi bir hayalim var tüm resmi görebilmek için.

Z-devlet iyi olurmuş evet :) master @muratkbesiroglu nun her yazısını ben de keyifle okuyorum

Beni şımartıyorsunuz 😎

Layıksınız, bilgi birikiminiz, yazılarınız bir yana, az önce en etkili (aslında etkili yanlış kelime oluyor, etkili olup başka yazıları hiç desteklemeyenler de vardır, etkili aynı zamanda destekçi diyelim) küratörler listesinde 2. olduğunuzu gördüm. Tebrikler ve teşekkürler. @muratkbesiroglu

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by oguzhanon from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Congratulations @oguzhanon! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63592.23
ETH 2551.58
USDT 1.00
SBD 2.75