Stres ve Ben .. (Cointurk 19. Projesi) (ocean09#3151)

in #cointurk6 years ago

Bugün @kusadasi sitesinin 19. projesinde stresle nasıl başaçıkarım onları yazacağım.

Önccelikle ister evde ister işte ister sosyal çevremizde bile stresin içerisindeyiz. Trafikte giderken, yolda yürürken her anımızda stres vardır. Ve stresimizle başa çıkamazsak olumsuz sonuçlara yol açabiliriz. Ben bir markette kasiyer olarak çalışıyorum ve bu hayatta en zor iş insanlarla uğraşmak. kimsenin derdi bitmiyor birde saçma sapan sorular. İş yerinde stresimi kendimi bir işe vererek atmaya çalışırım. Gözümde bir yer kesitiririm ve şarkı söyleyerek orayı düzenlerim bu arada insanların verdiği stresi unuturum azda olsa !
Eğer evdeysem genelde uyumayı tercih ederim çünkü sadece uyuduğumuzda birşey hissetmeyiz ve bu benim houşuma gidiyor. Diğer seçeneğim ise müzik dinlemek ve sahilde yürüyüş yapmak .
Bana en iyi gelen şeyler bunlar normalde stresli bir insanım ve insanların kalbini kırmamak için kendimi başka şeylerle oyalarım.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim arkadaşlar herkese iyi akşamlar :)

Bir sonraki proje aramızda çok genç arkadaşlar var ileriye dönük iş seçimleri olabilir. Mesela şuanki aklınız olsaydı ne iş yapardınız veya neler yapmak isterdiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63223.35
ETH 2688.72
USDT 1.00
SBD 2.55