Kimim Ben ? (Cointurk 12. Proje)

in #cointurk7 years ago

İsmim okyanus yaşım 22 ama Mayıs'ta 23 olucam inşallah. :) Aslen İzmirliyim yaklaşık 4 senedir Kuşadasında yaşıyorum. Buraya yerleştiğim için çok mutluyum. Üniversite öğrencisiyim anasınıfı öğretmenliği okuyorum ayrıca özel bir sektörde çalışarak geçimimi sağlıyorum.Hedefim ve en büyük hayalim öğretmen olmak ve bu dünyaya yararlı insanlar yetiştirmek fakat hayallerime ulaşmam için biraz daha yolum var ve tabiki biraz maddiyat. Steemiti bir arkadaşımdan duydum ve güzel para kazandığını söyledi bana önerdi ilk başta sanal siteye inanmasamda araştırma yaparak steemit'in ne kadar yararlı olduğuna inandım. Bir kere para kaybettim o yüzden yoğurdu üfleyerek yiyorum :) Daha sonra kuşadası sitesinden projelere nasıl katılacağımı anlattı ve sizin projelerine katılmaya başladım henüz 1 buçuk ay oldu aranızdayım ve burda bulunmaktan mutluyum. Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım. Amacım biraz para kazanarak hayallerime ulaşmak. Teşekkür ediyorum herkese iyi akşamlar :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62887.03
ETH 2682.49
USDT 1.00
SBD 2.55