Hobilerim.. (Cointurk 14. Projesi)

in #cointurk7 years ago

Çok güzel ve sizinle bir sürü anımı patlaşacağım bir proje olmuş. @kusadasi sitesine bu güzel projesi için teşekkür ederim. Sosyalleşmeyi sevdiğim için ve meraklı kişiliğe sahip olduğum için birçok aktivite de bulundum ve sizinle yaptığım ve hala yapmakta olduğum hobilerimden bir kaçını paylaşacağım. :)

PicsArt_02-11-10.17.05.jpg

Adımın Okyanus olduğu gibi denize aşık birisiyim. Hayvanları çok seviyorum fakat deniz hayvanlarına ayrı bir ilgim var. Sertifikam olmadığı için profesyonel bir dalış olmasada bir kaç kez su altına 15-20 metreye kadar dalış yaptım. Enfes bir duygu deniz altı mükemmel bir yaşam herkese bu duyguyu tatmalarını tavsiye ederim :)

Screenshot_20180211-220236.png

Denizle devam edelim:)) Burası Adaland Sea Park. 3 sezon boyunca sertifikalı can kurtaran olarak çalıştım. Bunun yanında sea park'ta bulunan deniz hayvanlarının bakımı ve beslenmeleriyle ilgilendim. Bu minik yunusumuzun adı Maya. Bu fotoğraf 2013 yılında çekildi şimdi büyüdü kocaman ve çok güzel yunus balığı oldu. Onunla arkadaş olmak, yüzmek ve eğlenmek paha biçilemez. Onlarla yüzmek ve eğlenmek hobilerimin arasında. Evet bu kadar küçük bir havuzda özgürlüklerini kısıtlayarak hayvanların tutulmasına bende karşıyım ama inanın onlara çok iyi bakılıyor ve hepsinin keyfi yerinde insanlara alışmış durumdalar aynı evcil hayvanlarımız gibi. Görmek isteyenler Adaland'a gidebilir onları sevebilirler. Yunus balığının yanında fok balığı,köpek balığı,vatos ve daha bir sürü hayvanlar var. Mutlaka tavsiye ederim :)

Screenshot_20180211-220250.png

Ve tabiki spor. Spor yapmaya bayılıyorum bıraksalar orada yatıp kalkabilirim. Ne kadar yorgun,uykusuz,mutsuz,bitkin olsamda o salondan içeri adım attığım zaaman dünyanın en mutlu insanı ben oluyorum. Şuan iş hayatımdan dolayı devam edemesemde spor yapmak hobilerimden biri. :))

Screenshot_20180211-220543.png

Olmazsa olmazım tavlaaaa :D Çok iddialı olduğum bu oyunda hemen hemen hergün oynuyorum telefondan, arkadaşımla cafede, tabletten her yerden :D Ve biz hep böyle fotoğrafına oynayıp koleksiyon yaparız. Çok büyük zevkle oynadığım bu tavla'da hobilerim arasında :))

Zamanınızı ayırıp yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim arkadaşlar herkese iyi akşamlar.Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Sort:  

Congratulations @ocean09! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63223.35
ETH 2688.72
USDT 1.00
SBD 2.55