Sevimli Dostlar / Hep Birlikte Doyduk [Cointurk 20. Projesi] [#1285]

in #cointurk7 years ago (edited)

6sevimlidostlar.jpeg
İyi ki varsınız !
Siz olmasanız belki de harekete geçmeyecektim.
Geçen gün gördüğüm yavrular hergün aklıma geliyordu ama işte illa insan bir mazaret arar ya kısmet bugüneymiş :S
Önce depodan kutularımızı hazırladık.
1kutular.jpeg
Hemen kutuları güzelce kargo poşetleri ile güzelce kapladık ki içine girecek yavrular üşümesinler ve ıslanmasınlar
3yavruyuvaları.jpeg
İş çıkışı mamamızı ve yuvalarımızı da alarak düştük yola, arazi de köşe bucak yavruları aradım ama bulamadım, genellikle bulundukları bölgeye gittim mecburen :S
4herşeyhazır.jpeg
Çevredeki tüm köpekler beni beklermiş meğer, alışmış keratalar buraya gelip beslenmeye ..
5mamalarvekopekler.jpeg
En başta bu yumuldu, sürekli buralarda takılıyor bu kerata, müdavimi buraların ..
6sevimlidostlar.jpeg
Hemen peşinden bu geldi, bunu ilk kez gördüm buralarda
7sevimlidostlar.jpeg
Sanki birbirlerine haber verdiler, duyan geldi duyan geldi ..
8misafirçok.jpeg
İyi ki geldiler
9misafirçok.jpeg
Tokgözlü olup doyup diğerlerine bırakıp gidenler de yok değildi
10doyupgidenlervar.jpeg
Oturdum bende kenara, biraz izledim, sanki benim de ruhum doydu, haftasonu boyunca sanırım ara ara yüzümde bu gülümsemeyi hissedeceğim ..
11yemeye devam.jpeg
Evime, eşime, çocuğuma anlatmaya yola koyuldum ..
Lastik basıncı uyarısı ile yıkıldım ..
Yavruları arazi de arama sırasında maalesef lastiklerden birisini patlatmışız ..
Depoya ancak geri getirebildi ..
13lastikpatlamış.jpeg
Yedek ile değiştirmek de başa düştü tabii ki
14değiştir.jpeg
Evde kedimiz var ..
O şanslı ..
Ben biraz şanssızlara, kaza yapmışlara ..
Dışarı bırakılmışlara ..
Mutsuzlara mutluluk dağıtmak istedim ..
:(

Sort:  

Congratulations @obulunmaz! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Elinize ve gönlünüze sağlık...

Teşekkür ederim.

Mükemmelsiniz gerçekten

Elimden iyi bir şey geldi ise ne mutlu :)

Elinize sağlık emeğinize kuvvet gerçekten büyük iş çıkarmışsınız

Benim için büyük bir keyifti

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63179.13
ETH 2573.33
USDT 1.00
SBD 2.72