Steemit ailesine selam [cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Herkese merhaba steemit ve steemit kusadasi ailesi..

Ben NURI ATEŞ 29 EKIM 1988 kusadası doğumluyum kusadalı olmak bir ayrıcalıktır..bunu yaşayanlardan biriyim..Adnan Menderes Uni. End. Elektronik bölümü mezunuyum 2000 yılından beri profesyonel olarak halk oyunlari (folklor) antrenörlüğü yapiyorum.. Dans etmeyi seviyorum birde kalabalık olduğun zaman daha mükemmel oluyor..

Steemit ailesinde daha yeni sayılırım 1 ay kadar oldu..kazancım çok fazla değil ilk başta nasıl bir sistem uğraşımın karşılığını alabilecekmiyim onu inceledim.bundan sonra hergün birşeyler paylasmaya gayret göstericem .. sisteme @burock arkadaşımız sayesinde tanıdım ve dahil oldum. @kusadasi sayesinde projelere katılıp kazanç elde etmeye çalışıyoruz..

Sen nasıl hayatı yaşamak istersen onu yap.başkasına kulak asma..

Şimdi kazancımı biriktirmiş olduğum sbd lerimi en kısa zamanda sp kiralamada kullanıcam ki sistemde biraz olsun oy gücümüz olsun die.herkese tavsiyem öncelik sp ye yuklenin.. kazancı ikiye bölüp sbd kiralamak daha karlı bu işte..kendine oy gücü orta seviyede 7 -8 kişi bulup yükselmekte mantıklı bu işte şimdi herkes bu sistemi kullanıyor..

Iyi gunler steemit ailesi 😁😄

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61399.80
ETH 2987.20
USDT 1.00
SBD 3.42