Stresimin çözümü doğa.. [Cointurk 19. Projesi] @nezahatkarakas#8877

in #cointurk6 years ago (edited)

Stresin temel sebeplerinden biri benim fikrim kesinlikle doğadan kopmamız bence. Doğadan, kuş seslerinden, organiklikten uzaklaşıp yapay yaşamlar kurduk kendimize tabi buna takiben stres peşimizi bırakmıyor. Benim kaçış noktalarım var stresten uzaklaşmak için. Biraz onlardan bahsetmeyi düşünüyorum.

Birde yeni proje hakkında konuşmak istiyorum. Yeni proje diggy coin hakkında bir proje olabilir.

Fotoğraf alıntıdır.
vahsi-dogada-yuruyus-50.jpg

Yaşadığım yere 100 kilometre uzakta insandan uzak bir dağ evi var onu günlük haftalık aylık kiralama seçeneği sunuyor. Bende eşimle oraya kaçıyorum. Hiç insan yok neredeyse. Sadece doğa yabani hayvanlar. kafayı toplayana kadar kalıyoruz. Bir diğer aktivitemiz yazlığımıza gitmek. Her fırsatta yazlığımıza gidip bütün stresimizi atıp geri yapay yaşama dönüyoruz maalesef. Dönmek zorunda kalıyoruz. Keyfi olmuyor genelde dönüşler. Ben genel olarak çözümüm stresten çantamı alıp kaçmakta buluyorum.

Sort:  

Congratulations @nezahatkarakas! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @nezahatkarakas! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58613.96
ETH 3153.58
USDT 1.00
SBD 2.43