Blok Zinciri Hakkında [Cointurk 17. Projesi] [@nezahatkarakas#8877]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba güzel insanlar, bugün sizlere kuşadasının 17. projesine katıldığımı bildirmek isterim. Bu konuyla alakalı fikirlerimi sunmak istiyorum. Bu projelerin devamını diliyoruz.

Yavaş yavaş kimseye hissettirmeden ortaya çıkan blok zincir ve bit coin bankalar yatırımcıların gözdesi haline gelmeye başladı bile. 2015 yılında hacmi 500 milyar dolara ulaşmıştı, şimdi ondan çok ilerde. Gözle görülebilir şekilde büyüme sağlıyor kimseyi dinlemeden, teknolojinin yeni kilit anahtarı olacak benim fikrime göre.

blockchain_teknolojisi_nedir_h959_e7345.jpg
Kaynak: www.usakgundem.com

Birçok firma bu duruma el atmış durumda. Başlangıçta Hollanda'da bulunan bankaların ilgisini çekmiş, ardından globalleşme yolunda epey yol kathetmiş durumda gözüküyor. Gelecekte nakit para olayını ortadan kaldıracaktır benim gözlemlerime göre.

Geleneksel bankacılık sistemi yapan bankalar bile gözünü dikmiş durumda blok zincirine. Bu sistemi elde etme durumlarında daha globalleşeceğini düşünüyorum. Daha çok insanın ihtiyacını karşılayabilirler. Sadece bankalar değil diğer bütün finansal ticaret işi yapan firma kurum ve kuruluşlar için düşünülesi bir durum zannımca.

Yazımı okumak için vakit ayırdığınız için teşekkürler..

Sort:  

Merhabalar yazınız için teşekur ederiz fakat başlık alanına discord idnizi ekleyin örnek olarak diğer postlara bakabilirsiniz düzeltikten sonra discordtan dönüş yapınız teşekurler.

Editlemeyi yaptım, discordda bildirdim. Buradan da yazmak istedim. Dönüş için şimdiden teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61152.47
ETH 2665.18
USDT 1.00
SBD 2.55