Stress ve ben [nesib887#1581] + [Cointurk 19. Projesi]

in #cointurk7 years ago (edited)

Meraba arkadaşkar bu günkü konumuz her bir insanın gün boyunca yaşadığı bir halldir.Stres insan hayatı için bir çok zararları vardır.
image
Herkes kendi stresini kendi yöntemleriyle uzaklaştırır.bazıları ise bunun üstesinden gelemez ve ya gelmesi uzun zaman alır.Ben kendi stres atma yontemlerimden konusucam sizlere belki sizlerde denersiniz bana iyi geliyo bu yontemler.
image
Stresli olduğum zamanlarda yalnız kalmayı çok seviyorum bisikletimi alıb uzun bir yolculuk yaparım.
image
yol boyunca kulaklıklardan müzik dinlerim ve sorunun nerde olduğunu beni strese neyin sokduğunu çok düsünürüm her zamanda bu işe yarar.Stres cikarmanın 2 ci en güzel yanı ise yeni kızlarla tanışmakdır hepinizi emin ederim ki bun cok güzel yöntem bişeyciyin kalmiyo 😄
Gelecek projelerin bir tanesinin projesi bu olmasın isterdim Steemitde ne gibi başarıkar yükselişler kazanmayı hedefliyosunuz?

Sort:  

Discord üzerinden destek ekibi ile iletişime geçiniz. Discordta size ulaşamıyorum. ( Discord eksik )

Hocam Discord id yazmışım yukarıda tam olarak anlayamadım sizi yardım ederseniz cok sevinirim

Discordtan size ulaşamıyoruz. Bize yazmanız gerekiyor discordtan

Nasıl yazım size ?yardim edin lütfen sizi nasıl bulum orda?

Ilgilenildi

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60678.52
ETH 2339.38
USDT 1.00
SBD 2.48