You are viewing a single comment's thread from:

RE: Saldırıya uğradığımızı bildirip elimize ne geçecek?

in #cointurk6 years ago

Gerçekten komik diyorum şuan şu olaya.
1- Ben moderatör falan değilim, kimseyi yönetmiyorum. TR Discord kanalı içerisinde saolsun arkadaşlar "Onursal Üye" diye bir statü vermişler. Bir nevi emektar. Verdiğimiz emeklere istinaden tamamen sembolik bir yetki vermiş arkadaşlar saolsun. Hiçbir karara dahil değilim. Ha arada bir iki kişi yazar özelden birşey sorar, görürsem cevap veririm o kadar. Önce bunu bilmenizde fayda olduğunu düşünüyorum.

2- O konuşma özel bir discord kanalında geçmiştir. (TR Discord kanalında değil) Sadece yakınen tanıdığım arkadaşlarımın olduğu. Bahsettiğim 5-6 kişi. Bunun hesabını da kimseye verecek değilim. Ben şahsi fikrimi belirttim "bence" dedim. @rdvn paylaşmak istemiş, paylaşmış ben ona karışmam. Nerde paylaşmış onu anlamadım ama umrumda da değil açıkçası kimin ne yazdığımı görmesinin. Her zaman açık fikirli ve dobra oldum. Kimseye bu yüzden hesap verecek değilim.

3- Yaptığınız açıklama olan olayla örtüşmediğinden o "bence" var. Bunu görebilen, anlayabilen bir sürü insan var. Master key elimizde falan. Ama hesabın kontrolü tamamen bizde değil falan. Açıklamanın zamanlaması. Bu olay üzerine bir sürü felaket senaryosu üretebilirim (panik, dükkanı kapatma ama bu süreçte itibarını koruma vb.) ama buna gerek duymuyorum. Herkesin aklı fikrin var. Bilmeyende araştırır ya da dediğiniz gibi size sorar, tatmin olur ya da olmaz.

4- Size niye geçmiş olsun diyeyim. Açıklamanız benim ve birçok kişinin mantığına da yatmadı. Sizinle bu zamana kadar konuşmamışken niye şimdi konuşayım. Ha direk bir hedef almışlığım çok yok ama çok iyi anlaştığımızda söylenemez. Bunda hesabınızın kullanılış şeklininde büyük payı var tabi. Beni alakadar etmez hesap sizin. Bu sadece kişisel bir durum. Bana ve benim Steemit görüşüme uymuyor diyelim.

@arafs 'a bir sözüm olacak. Delilsiz söylenen birşey yok. yazdıkları olan olayla örtüşmemektedir. Bunu bu sistemin içinde biraz pişmiş birisi anlayabilir. Sorun bende değil açıklamasında yani.

Son olarak yazdığımın arkasındayım. Siz benim konuşmamı sözde burada ifşa edip bir polemik, itibarsızlaştırma yapmaya çalışacağınıza önce açıklamanızı mantık çerçevesine getirin.

Bir emektar olarak size kolay gelsin diyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 61240.20
ETH 3247.86
USDT 1.00
SBD 2.45