Steemit ve ben [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Steemitden önce

İlk önce nasıl katkıları olduğunu anlatabilmek için önceden nasıl biri olduğuma dair kısa bir özet geçmek istiyorum.Steemitden önce ben hayaller içinde bir hayat kurmuştum kendime.Ama steemit beni bu hayallerin içinden çıkarıb biraz daha gerçekci sanal dünyanın içine soktu. Peki steemitle nasıl tanışdım.

Nasıl tanışdım ?

Benim steemitle tanışmam öyle birden bire karşıma çıktı ve hemen atladım gibisinden olmadı.Zaten ben internetden para kazanmak için belli bir süre araştırmalar yapmış ve sonrasında steemitle tanımışdım.Bilenler bilir satoshi kazanma kranları barındıran siteler vardır.İşte o sitelerde satoshi kazanma çabası bile verdim.Günde 5-6 saat çalışıb max 7-8 bin satoshi kazandıran o siteler.(Takriben 1$ yapiyordu o zamanlar ) Ama çok saçmaydı o yüzden yeni araştırmalar içine girdim.Ve belkide bir çoğumuzun steemitle tanışmasına sebep olan @mrswhale hesabinin sahibi Kubmarley isimiyle taninan o kişinin youtube'daki o videosuyla tanışdım.(Linkini koyucaktim ama Youtube'da bulamadım)

Hayaller ve Hayatlar

Tabii bende Steemitden yüzlerce dollar kazanacağını sanan ama sonradan hayalleri yıkılan o küçük minnow'lardan biri olmuştum.

Nasıl gidiyor ?

Son 2-3 haftadır post paylaşmadım ve steemiti ihmal ettim .Ama yine steemit için ihmal ettim .Çünkü steemitde yer edinmek kolay değil eğer Sp yoksa bende başka bi yerden para kazanıb steeme yatirmak istiyordum.Ama bu pekde mümkün olmadı.Şimdiki planım kisaca "steemitde kazan steemite yatir".

Ne katdı?

Ilk zamanlar ne kadar sp'nız ve Reputation Score(parantez içindeki sayı)'nız güçlüyse o kadar insanlar size yardımcı olur diye düşünmüşdüm.Ama sonradan tam aksine steemitin yardımlaşma üzerine kurulduğunu gördüm.Ve hiç tanımadığım insanlarla arkadaş olma fırsatı yakalandım.Aynı zamanda @kusadasi 'nin cointurk projeleri sayesinde bir çok coin ,
altcoin ve başka yaygın konular hakkında bilgi sahibi oldum.Bilgilenmenin ve anlatmaya çalışırken öğrenmenin nasıl şahane bir duygu olduğunu anladım.Bunlarında ötesinde steemit.com bana gerçekci olmayı ve zamanımın ne kadar kiymetli olduğunu öğrenmemi sağladı. Ve bide oturduğun yerden para kazanmanın mümkün olduğunu :)


@kusadasi 'na cointürk projeleri ve bizi desteklediği için teşekkür ederiz.Yazımı sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim.Umarım size bir katkım olmuştur.Lütfen oylayarak ve yorum yaparak destek veriniz.Kendinize iyi bakın

Sort:  

Bende Kubmarley sayesinde burdayim .Güzel paylaşım içten anlatmışsın :) emeğine sağlık

Teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68154.08
ETH 3274.07
USDT 1.00
SBD 2.66