Neden steem biriktirmeliyiz ve neden power up yapmalıyız? [Cointurk 23. Projesi] mtogrul #6311

in #cointurk6 years ago


kaynak
Neden steem biriktirmeliyiz ve neden power up yapmalıyız?


Evet bu sorunun çok basit bir cevabı var. Gerçek anlamda steemit'de bir yer edinmek için. Evet şuan hiç sp miktarı olmayan yada hiç yatırım yapmayanlar steemitde bir yer sahibi değil diyebiliriz.Ayaktalar , oturacak bir yerleri yok.(bende öyleyim) Oturmak için ilk önce bir sandalyeye ihtiyaçları var ve bu sandelyede sp oluyor.Sp biriktirerek yatırım yapmış oluruz.Çünki bu platform tek kelimeyle muhteşem bir platform ve görünüşe göre geleceği parlak.Evet bazı sorunları var ama giderile bilicek problemlerve yenilikçi tarafı bunu kapıyor.İnsanlar bundan 5 yıl önce evinde oturub bir sitede aklına ne gelirse herhangi bir şey hakkında bişeyler yazarak para kazanacaksın deseler inanmazlardı belkide gülerlerdi .bana deselerdi bende inanmazdım. O yüzden diyorum yenilikçi son 3-4 ayda 300 bin kişi üye artışı oldu ve 830 binelere çıktı.Ve durmadan artıyor.Uyeler artdıkca yatırımcılarda artar ve bi bakmışsınız 1 steem = 100$ yani bugün 0.01lik bir sp-ye sahib olsanız ileride bu size0.5 olarak felan döne bilir.Buna garanti hiç kimse veremez felan diyolar ama evet garanti veremeyiz ama şu gidişle 100 de 90 olucak yani . Ama yatırım yapıb yapmamanıza sadece ve yine sadece siz karar vere bilirsiniz.

Ben yaklaşık 3 aydır steemit'deyim ama şimdiye kadar kazandıklarımı anca yedim.Çünkü paraya ihtiyacım oldu çektim vede öyle büyük miktarlardada sbd sahibi felan olmadım yeni başlayan biri için doğal olarak.Ama ileride biriktirib sp yapmayı hep düşündüm.


kaynak
Ama şimdi yalnış yaptığımı düşünüyorum.Ne kadar az olursa olsun yaz sonuna kadar tüm topladıklarımı sp'ye dönüşdürücem'ki ileride neden yapmadım demeyeyim. Tabii bunu içinde tüm cointurk projelerinede katılcam.Haydi sağlıcakla!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63841.10
ETH 3299.71
USDT 1.00
SBD 3.92