You are viewing a single comment's thread from:

RE: RESİM YORUMLAMA YARIŞMASI 1 [@kusadasi (cointurk) Projesi]

in #cointurk6 years ago

1- Görselde Ne Görüyorum?

Görselde annesiyle oynayan bir bebek, onlara tempo tutarak katılan bir kadın, bunları izlemekte olan yaşlı çift ve kedi, yemek yemeye çalışan bir tavuk ve su dolduran bir çocuk görmekteyim.

2- Görselde Neler Anlatılıyor?

Görselde anne hep çocuğuyla oynayabildiğini, hatta çocuğu yokken kardeşi, akrabasının çocukları oynarken bile onlara tempo tutabildiği anlatılmaktadır. Bunun yanı sıra burada kedi ve tavuk erkek eşi simgelemektedir. Çalışıyor ve endişeli, yani evini geçindirmek için çalışıyor, çocuğunun geleceği konusunda da endişeleri bulunmaktadır. Yaşlı çift ise onların gelecek hali, geçmişte yaptıklarını eşine anlatıyor ve eşi de gözünün önüne getirerek mutlu oluyor.
Son olarak çocuk ise, buradaki ana nokta çocukta, bütün kilidi o oluşturuyor. Zamanlar arasındaki geçişi yani su doldurarak, zamanın su gibi hızlı geçtiğini anlatmaktadır. Yaşlı çift giyimini de göz önüne alırsak güzel bir hayat yaşayacaklarının da habercisidir.

3- Görselin Verdiği Mesaj Nedir?

Görselde bize, bebeğin bir aileye mutluluk getirdiğini, fakat bunun yanında yükte getirdiği mesajını vermektedir.

4- Görseli Gördüğünüzde Ne Hissediyorsunuz?

Kadın her zaman çocuğuyla ilgilenmeli bunu yaparken ne kadar zevk aldığı çok önemli bir konu fotoğrafta bu zevki doruklarında yaşayan bir kadını görüyorum, bunun yanı sıra baba olacağım için babaya yüklediği sorumlulukların yoğunluğunu da bir hayli hissettirmektedir.

5- Görselin Verdiği Mesaj İle İlgili Kelime Yazın ve Görselle ilgili Paragraf Yazın

Çocuğun getirdiği mutluluk, tek başına gelmiyor.
Ben bebekken, annemle çok güzel zamanlar geçirip oyunlar oynarmışız. Bu oyunları oynarken kimi zaman tek başımıza, kimi zamanda teyzem de bize katılırmış. Ben her ne kadar bu oyunlara babamın katılmasını da istesem katılamazdı. Genelde akşamları gelir benimle biraz zaman geçirip yatardı. Anneme bir gün bunu sorduğumda ise bana, ‘ Baban senin ve benim için endişelenip kaygılanıyor, bu yüzden çok fazla çalışıp bize güzel hayat sunmaya çalışıyor’ demişti. Ben ise bu durumu anlamadım, gel git zaman geçtikçe evlendim ve çocuğum oldu. Bende bebeğimle oynarken babam ve annem de bizdeydi. Annem bize bakarak babama bir şeyler anlatıyordu. Babamda bunları dinleyip bizi izleyerek gülüyordu. Babam bana baktı ve biraz daha güldü, işte o gün anladım ki aslında o gülüş ben ve çocuğuma değil, annem ve banaymış.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69460.30
ETH 3372.77
USDT 1.00
SBD 2.74