Cointurk İş Raporu -11.03.2018- @MRTT

in #cointurk6 years ago

Merhaba ben Mert, @kusadasi destek ekibindenim. Kusadasi ekibi olarak cointurk' etiketini geliştirmek adına çalışmalar yapmaktayız. Son haftada projemize aktif katılım artış sürekli olarak devam etmektedir. Bu artış ile bizleri desteklediğiniz görmek bizleri çok mutlu ediyor. Bu yolda bizlerle birlikte olduğunuz için siz sayın kusadasi ailesine teşekkürler ederim :)

Yaptığım işler;

  • @kusadasi steemit id'sine gelen soruları inceliyorum. Bu incelemeler sonucunda sorulan sorulara cevap veriyorum.

  • Discord kanalımıza gelip yardım isteyen kişilere yardım edildi. Discord kanalımıza gelerek proje dışı sorular da rahatlıkla sorabilirsiniz. Bildiğimiz kadarıyla yardımcı olmaya çalışıyoruz.

  • 18 . ve 19. Proje katılımcılarının kurallara uyup uymadığı incelendi. Kurallara uymayan arkadaşlar uyarıldı ve bizlere geri dönüş yapılması istenildi. Geri dönüş yapanlar ve kurallara uyanlar upvote listesine eklendi. Eğer projenizi yazalı 4 günü geçtiyse ve herhangi bir şekilde yorum yoksa ve upvote almadıysanız. Bizlere ulaşınız lütfen...

  • Aktif olarak reklamlar yapılmaya ve aramıza yeni üyeler katma çalışmalarımız devam etmektedir.

  • 18 . Proje kapsamında yapılan yanlışlıklar ve nasıl yapılacağına dair makale hazırlanıp sizlerle paylaşıldı. 18. Projemiz haftaya bitecektir. Eğer katıldıysanız kontrol amaçlı discord kanalımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

  • Multi hesaplar tek tek incelenip, rapor halinde sizlere sunuldu.

Projelerimiz ve daha bir çok gelişme için @kusadasi 'ni takip edebilir. Eğer yaşadığınız sorunlar varsa bize discord üzerinden ulaşabilirsiniz.

Discord link:

https://discord.gg/b7SXhdu

HEP BİRLİKTE HEP İLERİYE

DQmTov3C5qkDCmBmz9WwiRncaUVtjo4bqdDrDyzFZRead1m.png

DQmcqLAmLrVHWHwnnMrkhT1U66mnWbQ81TatEY6kHPk4fA6.png

Sort:  

Emeklerin için çok teşekkür ederim @mrtt, gerçekten çalışmalarını takdir ediyorum, gerek steemit üzerinden gerekse de Discord üzerinden sordugum sorulara açıklayıcı cevaplar aldım senden. Kolay gelsin diyorum.

Teşekkür ederim :)

Follow 4 follow

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69508.29
ETH 3366.22
USDT 1.00
SBD 2.74