İnsanlara yardım etmek o kadar mutlu ediyor ki [Cointurk 18. Projesi] [coder#5501]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar ben Fatih;

Yıllardır internet ile iç içeyim.Hemen hemen tüm yolları denemişimdir internetten kazanç sağlamak için;
Youtube , adsense,ptc siteleri,kripto paralar,oyun kasıp hesap satmalar vs vs...Çoğu arkadaşımada yardımcı olmuşumdur birkaç arkadaşım sayemde youtubetan araba bile aldılar bazıları inanmayıp -internetten paramı kazanılır- diyenler şimdi pişmanlıklarını yaşıyorlar...Yine pişman olup gemiyi kaçırmasınlar diye hemen hemen tüm çevreme steemitten bahsediyorum; dinleyip üye olanlarından çok rahat bir şekilde kazanacağına inanıyorum ...

Steemiti yeni youtube olarak görüyorum gerçekten temiz çalışıp kalite ortaya koyduğun zaman youtube gibi para kazandırıyor.Steemitle ilk tanışmam bir forum sitesinde kubilay hocamın açtığı konu başlığını görmemle başladı,hemen üye olup kazanç sağlamaya başladım.steemitte gözgezdirken bazı hesapların yarışma vb.gibi projelerini gördüm.

Bunlardan biride tabiki @kusadasi ...gerçekten projeleriyle insanlara yardımcı oluyor ve kazandıkça motive oluyorsun en önemlisi ise TÜRKleri dünyaya tanıtıyor.Etiketleri sayesinde,iyiki varsınız ve bizleri motive ediyorsunuz hakkınız ödenmez...

Ben 5-6 arkadaşa önerdim steemiti kazançlarımı gösterdim beni sadece 4 arkadaşım dinledi vede kazanacaklardır inanıyorum, @kusadasi nin 18.rojesinide görünce tam benlik dedim

Davet ettiğim arkadaşlarım abilerim ;

1.) @muastguy Discord ıd : muastguy#5507

Mustafa abim genelde batak okey oynarız internete ilgisini sonradan öğrenmiştim :))

2.) @coderlovely Discord ıd : coderlovely#7481

Melih kardeşim üniversiteden arkadaşım internet aleminde hemen hemen beraber çalışırız

3.) @bluemann Discord ıd : bluemann#3939

Ercan kankim yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez

Coin Marketplace

STEEM 0.34
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66361.53
ETH 3253.14
USDT 1.00
SBD 4.43