Steemit Maceram [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Herkese Selam 

Öncelikle bu projeyi düzenleyen sevgili @Kusadasi profiline ve bu projeye destek veren tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. 

Arkadaşlar ben Emir,  Ankara'da yaşıyorum ve 24 yaşındayım. İnternet Kafe işletiyorum ve eğitim hayatıma açıköğretim'den devam ediyorum. Sosyal medyayı aktif kullandığım için Youtube'dan Steemit hakkında videolar izledim ve katıldım. Daha yeni yeni Steemit ortamını ve işleyişini anlamaya başladım. Bu sebeple de Steem Power'ın ne denli önemli olduğunu öğrendim. Sağolsun Kuşadası profili bu konuda, ben gibi yeni başlayanlara desteğini ilk günümden bugüne kadar kesmedi. 

Bu yüzden ''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım''

Teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 65216.94
ETH 3531.61
USDT 1.00
SBD 2.44