Neden steem ve neden SP ? [Cointurk 23. Projesi] mma #0879

in #cointurk6 years ago

Bundan sonrakı tüm projelerde olucam.Sizde doğrumu yapıyorum. Başka bir işlə ilgilenmek varken neden burdayım.Vaya neden burdasınız.Dur ben söylüyüm para içinmi yoksa sizde bu yenilikçi sistemin ilklerindenmi olmak istiyorsunuz yada her ikisimi ?
Sp almak için steemitde bir hisse sahibi olmak için öyle büyük büyük miktarda yatırım yapmadım , şimdilik yapacağımı daha doğrusu yapa bileceğimi sanmıyorum .Ama yinede boş durmak akıl karı değil.İlklerden olmak bazı yerlerde sistemlerde önem arz eder.Steemitde böyle bir platform.Azda olsa elimde olanlarla sp alıcam.

kaynak
Sizler ve ben neden burdayız ? @kusadasi ID sayesinde peki onlar napmış sp almış ve şimdi bir şirket olmuşlar adeta .Tabii siz öyle devasa boyularda para yatirmaya veya yatiramaya bilirsiniz.Ama sizde benim gibi karşınıza maksat koyun.Mesela ben yaz sonuna kadar 100 sbd biriktirib Sp almayı düşünüyorum.Beni ve diğer üyeleri steemite bağladığı için @kusadası İd sine nekadar teşekkür etsek yine azdır ama yinede içten bir teşekkür ediyorum.İyiki varsınız ve yanımızdasınız. İyi günler!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62817.54
ETH 2573.14
USDT 1.00
SBD 2.74