Platform sahibi coinler 2018 ve sonrasında çok daha fazla para kazandıracaktır.

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba Arkadaşlar;Bildiğiniz gibi 2017 yılında çok sayıda altcoin yatırımcısına çok iyi paralar kazandırdı ,peki 2018 yılında sizce hangi altcoinler daha karlı olur.

Burada çok sayıda coin sayabiliriz,aslında ben bu yazımda size balık vermek yerine ,balık nasıl tutulur,göstermek istiyorum.Yani isin biraz mantığına,tekniğine inmek gerekiyor.Nasıl derseniz,öncelikle bitcoin i ayrı tutuyorum,onun dışında özellikle son zamanlarda,neo olmak üzere etheryum ile birlikte neden bu kadar farklı, biraz bundan bahsetmek istiyorum.

Neo ve etheryum un diğerlerinden farkı olmasının nedenleri denildiğinde, aklıma ilk gelen bu bahsettiğim coinler platform sunan coinlerdir. 2018 ve daha sonrasındaki yıllarda,merkezi olmayan,uygulama içeren projelerin çok daha fazla tutacağını ve diğer altcoin lere göre çok daha fazla para kazandıracağını düşünüyorum.

Neo dan biraz bahsedelim,Neo bundan 6 7 ay önce yaklaşık 20 dolarlardan 3 4 ay önce tüm coin lerin düşmesinden önce neo nun fiyatı 195 doları görmüstü,bunun nedenide ,neo üzerinde yeni ico dediğimi,yeni projeler,yeni coinler üretilmeye başlandı,buda neo nun aslında bir platform coin i olmasından kaynaklanıyor,yani 2018 de hatta dahada sonrasında benim düsüncem platform sunan coin lerin çok daha fazla artacağı düsüncesindeyim.

Etheryum da ayni şekilde etheryum üzerinden kurulan 300 400 adet coin var,yani etheryum ağından,platformundan üretilmiş piyasaya giren ve bazıları kendi zincirini üretmiş coin ler var.Bunlardan bir taneside vechain etheryum ağından üretilmiş ve kendi platformu,ağı olan bir coin,dolayısıyla 2018 ve 2019 yıllarında bu bahsettiğim özellikteki bir platform sunan coin lerin daha fazla artacağını düşünüyorum.Kripto paralar daha coğalmaya devam edecek,biraz düsünürsek hazır bir platformu kullanmak geliştiriciler için çok daha pratik ve kolay olucak.

Yeni coin geliştiriciler için çok fazla artisi olan platform sahibi coin in alt yapısını kullanmak bana gore kaçınılmaz bir durum olacaktir.Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

resim kaynak:https://pixabay.com/tr/blok-zinciri-veri-kay%C4%B1tlar%C4%B1-kavram%C4%B1-3362010/

Sort:  

Merhaba @mkmk,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Elinize sağlık güzel ve açıklayıcı bir yazı olmuş.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66543.69
ETH 3327.31
USDT 1.00
SBD 2.71