Mahallemizdeki dostlarımız hayvanlara sahip çıkın.Cointurk 20. projesi mehmet #1740

in #cointurk6 years ago (edited)

Dünyada yapılar artıkça, büyük binalar, betonlaşma gibi olumsuzluklar bizleri etkilediği gibi çevremizde yaşayan hayvanlarıda bir okadar hatta daha fazla etkiliyor.

Bundan 20 yıl önceyi hatırlayanlar bilir mahallede çöpe yemek atılmazdı.İnsanlar ın verecei yemeği bekleyen kediler ve köpekler mutlaka olurdu. Ben şahsen geçmişte mahallede kedi aramazdım,kapıyı açtığımda pisi psi demem yeterdi anında kedicikler gelirdi.

Ancak insanlar binalarda yaşamaya başladıkça bu alışkanlıklar büyük şehirlerde kalmadı. Ben yine aynı şekilde hiçbir zaman yemeği çöpe atmıyorum. Mahallemdeki kedilere kuşlara veriyorum.

Özellikle kış aylarında çok zorlanan kedicikler içinde sağolsun mahallemiz kedi yuvaları yapmışlar .Belediyenin kedi,köpek,ve kuşlar için yaptığı yemek alanlarına yuvaları bırakmışlar.

Ben günlük etkinliğim olan bu durumdan birkaç resim çektim.

Sort:  

@resteemator is a new bot casting votes for its followers. Follow @resteemator and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97