Stresden uzak. [Cointurk 19. Projesi] {miri#7149}

in #cointurk7 years ago

</Stresden uzaklaş>

image
Günlük hayatımızda bir çok şeyden stres oluyoruz.Kimileri çalışdığı işde,kimisi okuldan,üniversiteden bazıları en ufak şeylerden bile stress oluyor.Ve bunun sonucunda gelecek hayatımızı tehlike altına atıyoruz ve zaman geçdikce stresden oluşan bin türlü problemler ortaya çıkıyor.
Bunun için de ne kadar stres altında çalışsakda sters atmak içinde kendimize hass,rahatlatıcı bazı yöntemlerimizin olması gereklidir.
Mesala ben üniversite öğrencisiyim ve her gün yeni şeyler öyrenmeye çalışıyorum,dersler yoğun oluyor bazen yetişdiremiyorum bu yüzden stres oluyorum. Daha düzgün bir gelecek yaratıyım derken kendime zarar vermiş oluyorum.
Bundan dolayı bazı stresli günlerimde yalnız başıma çıkıb güzel ve sakin bir yerde gezmeği daha çok üstünlük veriyorum.Mp3 çalarda rahatlatıcı bir müzik açıp kulaklıklarımı takarak sokaklarda yürümek ve hayel kurmaktan zevk alıyorum.Bu zevk bir anlık bile olsa stresi benden uzak tutuyor ve kendimi çok çok rahat hiss etmeğe başlıyorum.
Yeni bir ders gününe sanki şarj olmuş gibi başlıyorum ardından.
Yoğun çalışmanın ardından kendize zaman ayırmanız,stresden uzak durmanız sizi sıradaki günlere daha pozitiv bakmanıza yardımcı olmakta.
Kuşadasının yapmakta olduğu ödüllü "cointürk" projesinin sıradaki konusunun dünyadaki hangi ülkelerin koinlere,blockchain platformuna daha positiv,hangilerininse neqatif yanaşması konusunda olmasını arz ederdım.

1

Sort:  

Postunuzda Projemizin 2. kurala uyulmamıştır. Düzelttikten sonra discordtan destek ekibi ile iletişime geçiniz.

Yardiminizdan dolayi teşekkürler hocam.Düzeltdim

İlgilenildi.

Teşekkurler

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63837.42
ETH 2539.78
USDT 1.00
SBD 2.65