Sokak hayvanları..[Cointurk 20. Projesi]miniklady#1678

in #cointurk6 years ago (edited)

Screenshot_20180320-022333_1.jpg

Merhabalar herkese, projeyi gorünce çok mutlu oldum ilk olarak bunu söylemek istiyorum. Ben de çocukluğumdan beri sokaktan sahiplendiğimiz dünya tatlısı canlara ev sahipliği yapıyorum. Bu yüzden onlara yardım etmek veya proje de bahsi geçtiği gibi "Mama verip fotoğraf çekmek" benim için gayet olağan bişey yemek yemek, Su içmek gibi o yüzden ben kendi çektiğim fotoğraftan çok daha fazla yardımı dokunacağını düşündüğüm bir Adam dan bahsetmek istiyorum sizlere.

Bende yeni keşfettim kendisini. O kadar mükemmel bir adam ki profiline girince demek istediğimi anlıycaksınız. Ben elimden geldiğince şahsi olarak bişeyler yapıcam onun için fakat burdan daha fazla kişiye ulaşır diye sizinle de paylaşmak istedim bol bol mamaya ihtiyaçları var vede sevgiye o bölgeye yakınsanız belki ziyaret etmek isterseniz. Bu arada bu proje süresi doldu mu onu bile bilmiyorum az önce gördüm projeyi ve hemen yazmak istedim.

Benden bu kadar hepinize iyi geceler kalbi güzel insalar..

Sort:  

Postunuzda Projemizin 5. kurala uyulmamıştır. Düzelttikten sonra Discord üzerinden destek ekibi ile iletişime geçiniz.

Yana eklemeye çalışıyorum miniklady#1678 diye fakat son da ki 8 rakamı eklenmiyor

Teşekkürler ilgilenildi.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95