Hayvanlara yardım [Cointurk 20. Projesi] @michaeli

in #cointurk7 years ago

Hayvanlara yardım edelim demek bana eskiden beri çok
saçma gelmiştir. Belki koyu bir hayvansever olduğum
için, belki dinimizde komşusu açken uyuyan (komşu olarak
sadece insanları algılamıyorum, hayvan dostlarımızı da
anlıyorum) bizden değildir dendiği için.

sarı mır mır.png

Aslında insanlar aç ve çaresiz kalsalar daha iyi anlarlardı
ama dinimiz oruçla, açlığın ve susuzluğun nasıl birşey
olduğunu anlatmış.
Aç olduğumuzda ne hissettiğimizi düşünüp sokak hayvanlarını
da bir tabak yemekle doyurup, bir tabak suyla susuzluklarını
giderelim...

Sort:  

Kendi kullanıcınızı ve fotoğrafın size ait olduğunu kanıtlamanız gerekmektedir. Kanıtlamak için discord destek ekibi ile iletişime geçiniz..

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64448.82
ETH 2646.10
USDT 1.00
SBD 2.77