Stres Atmak Mı ? [Cointurk 19. Projesi] mervesaglamx#1232

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,20.projenin konusu SBD'nin bir yıl sonraki durumu hakkında tahmin olabilir.

Öncelikle Stres Nedir ?

Stres herhangi bir olaydan dolayı vucudun gerilmesi durumudur bana göre.Bu gelişen olaylar genellikle kötü olaylardır.Kötü geçen bir gün veya bir olayda insan stres olur yani vucudu gerginleşir.Sinirleri gerginleşir ve biz buna halk arasında stres olmak diyoruz.

Hangi Durumlarda Stres Olunur ?

Genellikle yukarıda dediğim gibi kötü gelişen olaylarda stres olunur.Mesela yapmak isteyipde uğraşıp ama yapamadığımız zaman bir şeyi stres oluruz,istemediğimiz bir olay olduğunda,tartışma olduğunda vs. vs. diye sıralanır gider.




Stres ile Nasıl Başa Cıkıyorum ?

Mesela iş konusunda örnek vereyim,bir işi son güne kadar yapmayıp da son güne sıkıştırdığımda son gün nasıl yetişecek ne yapacğaım diye kara kara düşünüp kendi kendime stres oluyorum.Hadi diyelim bir defa bu olayı yaşadın ikinci defa yaşamana aynı olayın olup olmaması tamamen sizin yani bizim elimizde.İlk yaşadığından ders alıp aynı olayları yapmayarak stres olmayabilirsin.Diyelim ki oldun bunun da en basit yolu uzaklaşıp kafa dinlemek eğer fırsatınız var ise fırsatınız yoksa geçmişe dönün ve stresin sebebini araştırın daha sonra zaten kendi kafanızdan kurup stresin kaynağını bulacaksınız ve çözümler üreteceksiniz.

Bir başka yöntem ise stres olduğunuz konuyu öğrendikten sonra çevrenizden destek alabilirsiniz.Ben de öyle yapıyorum bazen ne tarafa gitsem yol cıkmıyor ve arkadaşlarıma ve büyüklerime danışıyorum ne yapabilirim diye.Tabi bu fikirlerin hepsine uymuyorum bu size kalmış ama yine de danışmak sizi rahatlatacaktır.Stres olduğunuz bir olayın sonucunu bilmiyorsunuzdur zaten ve ne olacak diye merak ediyorsunuz büyük ihtimalle başkasına danışarak belki onlar biliyordur ve sizin içinizi rahatlatabilirler.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59849.00
ETH 2961.62
USDT 1.00
SBD 3.82