Steemitten Sonra Hayatım [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar,

Öncelikle Steemit ile nasıl tanıştığımı bir önceki yazılarımda anlatmıştım ama yine de kısa bir özet geçmek istiyorum,daha önceden Youtube sektörü üzerinde çalıştığım için katıldığım forumda Steemit'in konusu paylaşılmıştı ve bu vesileyle Steemit ile tanışmıştım.

Steemit ile tanıştıktan sonra hayatımda maddi açıdan herhangi bir değişiklik olmadı,aynı tas aynı hamam memur maaşı ile geçinip gidiyoruz :) Çünkü bu platform ile tanıştıktan sonra henüz SBD istediğim değerlere çıkmadığı için parayı bozdurmadım.Steemit şu an için bana maddi açıdan bir şey katmadı.

Hayatımda değişiklikler açısından eskiden boş zamanlarımda oturup sohbet ederken veya başka birşeylerle uğraşırken oraya buraya girerken televizyon izlerken veya akşamları işten gelince dışarı çıkarken şuan için neredeyse bütün boş zamanlarımı Steemit veya forumda geçiriyorum.Steemitin şu an için benim hayatımdaki değişiklikleri bunlar diyebilirim.




Eğer derseniz ki bu siteden ne planlıyorsun hayatında ne gibi değişiklikler olsun istiyorsun,yukarıdaki canavarı istiyorum :)

Malum memur maaşı ile yukarıdaki canavarı almak biraz zor olsa gerek,alsam bile 50 yaşımı geçerim galiba :))
Steemitten ilk hedefim bu araba arkadaşlar,bu arabayı aldıktan sonra Steemite yatırım yapmayı düşünüyorum.
Sp kiralamak gibi düşüncelerim var,bu yatırımı da yaptıktan sonra nasip olursa birde evimi alabilirsem buradan daha sonra bu siteden gelecek tüm parayı kripto paralara torunlarıma miras olarak bırakmayı düşünüyorum.Belli mi olur belki ileride milyon dolarları bulabilir değerleri :)


Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67584.80
ETH 3438.61
USDT 1.00
SBD 2.70