You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cointurk Ödüllü Projesi 15 Bugün Bitiyor

in #cointurk6 years ago

Projelere katılım çok yükseldi,bu yüzden de oy verimleri azaldı ve proje süreleri eskiden 2-3 gün sürerken şimdi 4-5 gün sürüyor ve az oy alıyoruz.Eskiden 7$'nin altında oy almazken şimdi aynı yazıya 4$ civarlarında veriyorsunuz.Bunu tekrardan eskisi gibi hızlı ve daha verimli yapmayı düşünüyor musunuz yani bunun için SP arttırmak veya kiralamak gibi düşünceleriniz var mı ? Birde hep soruyorum ama hiç cevaplamıyorsunuz,projelerinizi ne kadar süre devam ettirmeyi düşünüyorsunuz ?
İyi günler @kusadasi

Sort:  

Mart ayına kadar projeler devam edicek diye bir paylaşımda açıklama yapmıştı @kusadasi diye hatırlıyorum

Ne zamana kadar devam eder belli mi

Projeleri sürekli sürdürme planımız var kazanılanlar steem fiyatına bağlı olduğu için yükselme ihtimalide var azalma ihtimalide steem power için plan aşamasındayız

bir hesaptan 3 er yazı yazanlar olmasa ve 3 yazısıda 3 lük oy alıyor mesela :S tek yazı olması taraftarıyım

İstendiği takdirde birden fazla hesap ile yazıyı oylatanları bulmak çokta zor olmasa gerek.Benim gördüğüm 3-4 kişi var şuan.Akıllılık ettiklerini sanıyolar arkadaşlar ama neyse bunu söylemek bana düşmez.Çünkü sistem hatalı.

En basit yöntemi projelere katılan kişilerin para transferlerini kontrol ettiğimizde kimin ne kadar hesabı var ortaya çıkıyor zaten,ben bir yazının başında 1-2 saat uğraşıyorum çoğu bölümü alıntı olmasına rağmen adam 5 hesapla belki de daha fazla benden daha çok oy alıyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66687.09
ETH 3585.96
USDT 1.00
SBD 3.04